Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@10:03:51 GMT

فولادی ها به مصاف کارون می روند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۸۶۹۷

تیم فوتبال فولاد در دیداری تدارکاتی فردا ( دوشنبه ) به مصاف کارون خوزستان می رود. ناطقان: تیم فوتبال فولاد خوزستان که خود را برای دیدار با پارس جنوبی جم آماده می کند، قرار است برای هماهنگی و آمادگی بیشتر فردا ( دوشنبه ) در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف کارون خوزستان برود.

این تیم در لیگ دسته 2 کشور بازی می کند و فولادی ها درصدد هستند تا با تقابل این تیم، آماده دیدار با پارس جنوبی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حامد لک و رحیم زهیوی به دلیل مصدومیت و احمد عبدالله زاده به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در این مسابقه حضور ندارند.

بر همین اساس سعید اخباری، مربی تیم فولاد خوزستان گفت: شرایط خوبی داریم و برای بهترشدن وضعیت بازیکنان قرار است فردا (دوشنبه) یک دیدار دوستانه با کارون خوزستان برگزار کنیم تا یک هفته مانده به دیدار با پارس جنوبی، بازیکنان محک جدی بخورند. حریف ما تیم خوبی است و تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از بازیکنان جوان، آنها را به مرز آمادگی برسانیم.

گفتنی است، فولاد خوزستان با هدایت پورموسوی، با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۱ مسابقه در رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و در چارچوب هفته دوازدهم باید دوشنبه ۲۹ آبان به مصاف پارس جنوبی جم برود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: فولادی ها ، کارون ، دیدار

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد