Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پسر جوانی داشتم، او را در کانال فاضلاب مخفی کردم تا به دست داعشی‌ها نیفتد، ما فرزندانمان را در کانال‌های آب پنهان می‌کردیم تا داعشی‌ها نتوانند آنها را پیدا کنند. جوانی که حاضر به همراهی با داعشی‌ها نمی‌شد،‌ او را می‌کشتند.

بیست و شش جوان را تروریست‌های داعشی پس از رخنه به شهرک «القریتین» واقع در حومه جنوب شرقی شهر حمص در مرکز سوریه ربوده بودند، ربوده‌شدگان، دانشجو، کارمند و نوجوانانی بودند که سنشان از پانزده سال هم فراتر نمی‌رود، آنها طعم شدید‌ترین انواع شکنجه و ضرب و شتم را چشیدند و متهم به کفر شدند، تنها گناهشان این بود که طرفدار دولتشان هستند یا اینکه در راهپیمایی‌هایی شرکت کرده‌اند که فریاد زنده‌باد ارتش سوریه را سر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در زیر می‌توانید  تصاویر لحظات آزادی این جوانان به دست ارتش سوریه را مشاهده کنید:

 

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 روایت تکان‌دهنده از ۲۵ روز اسارت/ مردم سوریه چگونه فرزندانشان را از ساطور داعش دور کردند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج گفت: یک جوان کهنوجی که اسفندماه سال قبل به گروگان گرفته شده بود و مرز‌های شرقی کشور منتقل شده بود با اقدامات دادستانی از چنگال گروگان گیران آزاد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، امید رضائی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع از یک مورد آدم ربائی در شهرستان کهنوج واقع در جنوب استان کرمان رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس شهرستان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج بیان داشت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت آدم ربایان مشخص گردید و موفق شدیم با استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم ربایان رهایی یابد.

وی علت و انگیزه گروگانگیران را مسائل مالی برشمرد و خاطرنشان ساخت: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری متهمان صادر گردیده است.

دیگر خبرها

  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • برخورد مرگبار دو موتورسوار حین کورس در جاده (فیلم)
  • حرکت فوق‌العاده خطرناک یک موتورسوار در مشهد (فیلم)
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد