Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی رسانه ها به تصاویر تازه در باره امکانات تفریحی مقام ها و چهره های سرشناس دنیای سیاست و تجارت دست یافته اند از جمله هواپیماهای افسانه ای که آنها برای گردش استفاده می کنند شاهزاده سعودی الولید بن طلال نیز اولین فردی است که یک جت ایرباس ای-380 به عنوان هواپیمای شخصی سفارش داده است.دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که پیش از حضور در کاخ سفید یکی از میلیاردرهای آمریکا بوده، یک هواپیمای شخصی با نام خود دارد

ایران آنلاین /

 

 

 

در گذشته هواپیماهای شخصی تنها در فیلم‌های قهرمانان کمپانی مارول کامیکس و یا در خانواده‌های پادشاهی دیده می‌شد اما اکنون بسیاری از ثروتمندان خواهان داشتن هواپیماهای شخصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که پیش از حضور در کاخ سفید یکی از میلیاردرهای آمریکا بوده، یک هواپیمای شخصی با نام خود دارد. این در حالی است که بسیاری از کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا به هواپیما دسترسی داشته‌اند اما آنها صاحب این هواپیماها نیستند.

ترامپ پس از آغاز کار خود در ماه ژانویه به‌عنوان چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا ملزم است تمام سفرهای داخلی و خارجی خود را با «ایر فورس وان» یا هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا که مخصوص رئیس‌جمهور این کشور است، انجام دهد و از هواپیمای شخصی مجلل خود برای مدتی دور بماند.

وی همواره این مساله را به رخ کشیده است که هواپیمای شخصی او از هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا از هر جهت بهتر است. ترامپ در سال ۲۰۱۱ این هواپیما را به قیمت ۱۰۰ میلیون دلار خریده و یا او این ادعا را مطرح کرده است. در آن زمان بسیاری فکر می‌کردند که در قیمت این هواپیما غلو شده است. بوئینگ ۷۵۷-۲۰۰ در گذشته متعلق به پائل الن بنیانگذار مشترک ماکروسافت بوده است.

ترامپ این هواپیما را به سبک خاص خود بازسازی کرده است. برهمین اساس در بسیاری از قسمت‌های هواپیما از طلا استفاده شده است. برای مثال سگک‌های کمربند صندلی‌های هواپیما از طلای ۲۴ عیار است. در این هواپیما یک نمایشگر بزرگ در یکی از اتاق‌های که با روکش چوب گردو پوشانده شده، قرار گرفته است. حمام بزرگ ترامپ در این هواپیما بسیار مجلل است.

 

رومن آبرامویچ، صاحب باشگاه چلسی، یک میلیاردر روس است که او نیز هواپیمای خصوصی دارد. او یک سیستم موشکی در هواپیمای شخصی خود به نام بندیت نصب کرده است.

سلطان برونئی نیز در هواپیمای خود کاسه‌های روشویی از جنس طلا قرار داده است.

همچنین شاهزاده سعودی الولید بن طلال نیز اولین فردی است که یک جت ایرباس ای-380 به عنوان هواپیمای شخصی سفارش داده است.

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • یک جنگنده اف - ۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • یک جنگنده اف-۱۶ آمریکا در نیومکزیکو سقوط کرد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • ۲۰ شهری که بیشترین میلیاردر‌های جهان را دارد
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد