Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@03:55:32 GMT

آغاز اجرای طرح ارتقاء خدمات شهری در چالوس

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۱۳۵۷

آغاز اجرای طرح ارتقاء خدمات شهری در این شهر، دستورات لازم در این خصوص به مدیران دوایر مختلف شهرداری ابلاغ شد.به گزارش بلاغ به نقل از چالوس ما، رئیس شورای شهر چالوس در صفحه اینستاگرامش گفت: آغاز اجرای طرح ارتقاء خدمات شهری در این شهر ؛ دستورات لازم در این خصوص به مدیران دوایر مختلف شهرداری ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا با تاکید بر ضرورت استفاده از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود با هماهنگی کامل، از مسوولان دوایر خواست تا اقدامات خود را در این رابطه آغاز نمایند.

جمع آوری دکه ها، قلیان سراها و آلاچیق های حد فاصل فرج آباد تا خط 9، انتقال کلیه وسایل، آهن آلات و غیره به محوطه ایستگاه زباله، نظافت کامل ساحل توسط نیروهای خدمات شهری به مدت 2 روز به همراه نصب سطلهای زباله جدید، جمع آوری کلیه وسایل اضافی، ابزار و .. در کل منطقه ساحلی، لایروبی و ساماندهی کامل رودخانه توسط بولدزر و بیل میکانیکی، ترمیم روشنایی، نصب چراغ ها و تعویض لامپ ها و عقب نشینی تیرهای برق تعیین شده از معابر، جمع آوری کامل زباله ها و نخاله طرفین رودخانه با اقدام جهادی واحدهای مربوطه، جمع آوری روزانه احشام و سگهای ولگرد از سطح شهر توسط اکیپ ویژه خدمات شهری، جمع آوری کلیه دپوهای زباله، نخاله و سرشاخه ها در حریم شهر، رنگ آمیزی دیوارهای سطح شهر با طرح مورد تایید شورای اسلامی شهر، خرید و نصب سطل های زباله جدید، نورپردازی پل های سطح شهر، نورپردازی پارک های 17 شهریور و معلم در دستور کار واحدهای مرتبط شهرداری قرار گرفت.

همچنین جمع آوری کلیه دکه های غیر مجاز در سطح شهر، لایروبی انهار در سطح شهر، بهبود فضای سبز شهری و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص و جمع آوری نیوجرسی ها و سازه های بدقواره از مدت اجرای طرح کلیه نیروها موظف به کار به مدت 12 ساعت در روز هستند ، هریک از واحدها ملزم به اعلام اکیپ های کاری مربوطه در راستای اجرای دستورات صادره میباشند.

شروع طرح را از روز یکشنبه 22 آبان تا 22 آذر: پس از آن واحد های خدمات شهری و فضای سبز موظف به حفظ، نگهداری و نظافت شهر به صورت روزانه میباشند. برنامه ریزی برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا برابر تاکید استاندار محترم، پیگیری اجرای پروژه بیوگاز با سرمایه گذاری بخش خصوصی، ساماندهی مبادی ورودی شهر چالوس، احداث پارکینگ در مرکز شهر، ساخت سرویس بهداشتی در بازار روز و ابتدای گل سرخی از جمله برنامه های اولیه شهرداری در امور خدمات شهری است

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان

 اقبال حمیدی در آخرین روز از هفته زمین پاک در نشستی تخصصی با شهردار سنندج و مدیرکل امور شهری استانداری کردستان بیان کرد: تفکیک از مبدا زباله باید در اولویت مدیریت پسماند شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان اظهار کرد: بحث تفکیک زباله جزو مطالبات اصلی ما است که اگر این مسئله صورت نگیرد تعداد سگ‌های ولگرد نیز روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: در شهر‌های کردستان بحث تفکیک از مبدا زباله نهادینه نشده است و زباله‌تر و خشک با یکدیگر دفع شده است که موجب ایجاد مشکلاتی همچون افزایش بیماری‌ها می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: سایر استان‌های کشور به این مسئله پرداختند و جلوتر از ما هستند و کمتر درگیر مشکلات زیست‌محیطی می‌شوند.

حمیدی تاکید کرد: لازم است که شهرداری سنندج هرچه سریع‌تر نسبت به تفکیک از مبدا زباله اقدام کنند و برای آن برنامه داشته باشند.

شهردار سنندج نیز در این نشست با ارائه آمار و عملکرد کاری شهرداری در این مدت؛ خاطرنشان کرد: امور زیست محیطی شهری از اولویت کاری ماست.

انور رشیدی گفت: گسترش فضای سبز، پویش سنندج سبز، غرض ۴۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر در سال ۱۴۰۲ و ایجاد زیر ساخت‌های زیست محیطی از مهمترین برنامه‌های شهرداری سنندج بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه