Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@07:01:14 GMT

اجرای طرح ارزیابی سلامت مددجویان تا پایان امسال

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۹۳۵۷

اجرای طرح ارزیابی سلامت مددجویان تا پایان امسال

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گزارشی از اجرای طرح‌های ارزیابی سلامت و پرداخت کمک هزینه درمانی مددجویان تهرانی در شش ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از کمیته امداد امام خمینی(ره)، علی کریمی اصل، معاون حمایت و سلامت خانواده با اشاره به اینکه اجرای طرح ارزیابی سلامت در شش ماهه نخست امسال برای ۴۹۱۶ مددجو انجام شده است، گفت: از این تعداد ۴۴۱ نفر در غربالگری سنجش تراکم استخوان، دو هزار و ۵۰۲ نفر در برنامه سنجش فشار خون، قند خون، چربی خون و نارسایی‌های تیروئیدی، هزار و ۱۷۱ نفر در طرح شنوایی سنجی، ۴۳۷ نفر در طرح بینایی سنجی و ۳۶۵ نفر در طرح بهداشت دهان و دندان شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت محرز شدن بیماری برخی از افراد در طرح ارزیابی سلامت، این بیماران به مراکز درمانی برای درمان معرفی می‌شوند.

کریمی اصل با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا پایان امسال ادامه دارد، گفت: تاکنون مبلغ ۳۲۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده که ۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و ۲۹۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان آن از محل صدقات پرداختی مردم تهران است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با اشاره به اهداف اجرای طرح ارزیابی سلامت برای مددجویان تهرانی گفت: شناسایی سریع عوامل خطرآفرین بیماری‌ها با انجام اقدامات مراقبتی به موقع گامی مهّم در کنترل و پیشگیری عوارض ناشی از این مشکلات است.

وی در ادامه با بیان اینکه یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برای درمان بیش از ۹۰ هزار مددجوی تحت حمایت در شش‌ ماهه نخست امسال هزینه شده است، افزود: ارائه خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‌های مختلفی از جمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بستری، پاراکلینیک، نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت، لوازم پزشکی، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

کریمی اصل همچنین درباره طرح تأمین امنیت تغذیه کودکان نیازمند کمتر از پنج سال گفت: ۳۲۳ میلیون تومان نیز در این مدت برای رفع سوءتغذیه ۸۰۱ کودک کمتر از پنج سال تحت حمایت کمیته امداد در قالب سبد غذایی کمک شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تولید ۱۳۶۲ مترمربع فرش توسط مددجویان امداد خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم