Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس با هفت نفر نیرو جهت کمک به عملیات امدادرسانی، از همدان عازم کرمانشاه شدند.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا، طبق هماهنگی های به عمل آمده با رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با سه نیروی انسانی و 2 دستگاه آمبولانس‌ با چهار نیروی انسانی به استان کرمانشاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، یک دستگاه از آمبولانس های اعزامی از مرکز استان همدان و یک دستگاه از شهرستان اسدآباد است.
دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام آمادگی جهت کمک رسانی به حادثه دیدگان احتمالی این زلزله، یادآوری کرد: تا اطلاع بعدی اعمال جراحی اکتیو در بیمارستان های همدان لغو و این مراکز آماده ارائه خدمات به مصدومان اعزامی احتمالی از مناطق آسیب دیده هستند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر شامگاه یکشنبه، کرمانشاه را لرزاند. شدت این زمین لرزه به حدی بود که در اغلب استان های کشور و برخی کشورهای منطقه احساس شد.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داد و محل وقوع آن حوالی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده است.
طبق اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران محل دقیق وقوع این زلزله در طول جغرافیایی 45.9 و عرض جغرافیایی 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. همچنین در ادامه زمین لرزه هایی به بزرگی 4.6 و 4 ریشتر این منطقه را لرزانده و پس لرزه های این زمین لرزه ادامه دارد.
علی مرادی رییس مرکز لرزه نگاری کشور به خبرنگار ایرنا گفت: ️مرکز اصلی زمین لرزه رخ داده در مرز ایران و عراق بوده است.
وی یادآور شد: نزدیکترین شهر در ایران که محور زمین لرزه بوده شهر ازگل کرمانشاه بوده و پس لرزه های این زلزله ادامه خواهد داشت.
رییس مرکز لرزه نگاری کشور تاکید کرد: زلزله رخ داده شدید بوده و مردم ساکن در کل منطقه شمال غرب کشور تا ساکنان ساختمان های بلند در تهران این زمین لرزه را احساس کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان در پی وقوع این حادثه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اینکه همدان معین استان کرمانشاه در بحث زلزله است تمامی بیمارستان های این استان برای پذیرش مجروحان احتمالی زلزله مهیا شدند.
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه در شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه ساعت ۱۰ و ۲ دقیقه و ۴۶ ثانیه عمق ۸ کیلومتری زمین در میامی را لرزانده است.
بررسی تیم‌های ارزیاب نشان می‌دهد این زمین لرزه خسارتی نداشته است

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • زمین لرزه در شهمیرزاد