Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حین زمین لرزه امشب در شهرستان کوهدشت ۱۶ نفر دچار مصدومیت شدند که سطحی بوده و در بیمارستان این شهر مداوا شدند.

پیمان آسترکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد، درمورد آخرین وضعیت مصدومان زمین لرزه امشب در استان لرستان اظهار داشت: در حین زمین لرزه امشب در شهرستان کوهدشت 16 نفر در حین فرار دچار مصدومیت شدند که سطحی بوده و در بیمارستان این شهر مداوا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی شایعات در مورد افزایش مصدومان بیش از این افزود: چنین چیزی صحت ندارد و شایعه است؛ تعداد مصدومان در کوهدشت فقط 16 نفر بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اعزام چند دستگاه آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان به ساتان کرمانشاه گفت: با درخواشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه 2 آمبولانس و 1 اتوبوس آمبولانس از استان لرستان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه به این استان اعزام ‌شد.

وی عنوان کرد: کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان نیز در حال آماده باش هستند که فردا به همراه یک اتوبوس آمبولانس دیگر به استان کرمانشاه اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

R41450/P4001/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی