Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر کل حفظ آثار استان کرمانشاه از تدوین دانش‌نامه ایثارگری استان خبر داد و از تعیین ۱۲۰۰ مدخل در زمینه‌های مختلف در این راستا و تاکنون خبر داد.

به خبرنگار مهر، شورای اسنادی دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز شنبه با محوریت تاریخ شفاهی پیشکسوتان و ایثارگران شاغل در ادارات و سازمان های استان کرمانشاه در سالن شهدای مطلع الفجر این اداره کل و  با حضور نمایندگان ادارات و سازمان‌ها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مراد علی محمدی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه به نقش استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه به دلیل ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه از جایگاه مهمی برخوردار بوده و نیاز است وقایع و رخدادهای مهم و نیز ایثارگری های مردم استان ثبت و تدوین شود.

وی افزود: در همین راستا اداره کل حفظ آثار کرمانشاه در زمینه تهیه دانشنامه استانی جزء اولین استان هایی بوده است که این طرح را ارائه کرده و تاکنون ۱۲۰۰ مدخل با موضوعات و محورهای جغرافیای حماسی استان، شهدا و شخصیت ها، نقش نهادهای اجتماعی و فرهنگی و... را تعیین و دراین خصوص به جمع آوری اطلاعات پرداخته است.

سرهنگ پاسدار محمدی ضمن بیان ضرورت ثبت وضبط وقایع و رویدادهای  دفاع مقدس تصریح کرد: در راستای تهیه محتوا برای مرکز فرهنگی و تدوین دانشنامه استانی نیاز به جمع آوری تاریخ شفاهی پیشکسوتان و ایثارگران ادارات، نهادها و مراکز است.

لازم به ذکر است؛ در جلسه مذکور مصوباتی مبنی بر مشارکت ادارات و سازمانها جهت انجام پروژه تاریخ شفاهی کارکنان ایثارگر ادارات، تشکیل کارگروه تخصصی تاریخ شفاهی و تدوین یک جلد کتاب برای هر سازمان، اداره، نهاد به تصویب رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!

به‌کارگیری منشی‌های زن در ادارات دولتی ممنوع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی‌های زن خبر داد.

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

 

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد