Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیشترین خسارت زلزله یکشنبه شب را در روستاهای استانهای غربی اعلام کرد و گفت: شهرهای بزرگ و مراکز این استانها کمتر خسارت دیده اند.

مرتضی سلیمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در حاشیه نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران کشور افزود: مرکز کنترل عملیات هلال احمر در سطح کشور فعال و چهار استان معین به همراه تیم های آواربرداری، سگ های جستجوگر و تیم های اسکان آماده شده اند و تقسیم بندی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مقام جمعیت هلال احمر در سه شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و جوانرود اسکان اضطراری آغاز شده است.
سلیمی از اعزام پنج فروند بالگرد همزمان با روشنائی صبح در کرمانشاه خبرداد تا ارزیابی ها و امداد هوایی را تسریع کنند.
وی سیستم های ارتباطی جمعیت هلال احمر را پیشرفته و به روز خواند وگفت: برای هدایت تیم های امدادی مشکل ارتباطی نداریم و امکان تجهیز اعضای ستاد با پنجاه خط تلفن همراه داخل شبکه وجود دارد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از تقویت انبارهای امدادی استانهای معین با چادر و پتو و سایر اقلام مورد نیاز خبر داد و گفت:یک تیم نیز امشب به منطقه برای هدایت از نزدیک عملیات اعزام شده است.
سلیمی درباره آخرین آمار تلفات این زلزله نیز گفت: قرار شد آمارها به منظور پرهیز از چندگانگی ها، آقای سعیدی به عنوان سخنگو اعلام کند.
وی همچنین هرگونه نیاز اولیه به کمک های مردمی را در شرایط کنونی منتفی دانست و گفت: با توجه به پیش بینی های قبلی در انبارهای معین، فعلاً به کمک های مردمی نیاز نیست و در صورت نیاز احتمالی،? اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی اطلاع مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه

مثنوی با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت