Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و راه اندازی کتابخانه تخصصی هنر حوزه هنری کردستان تامین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام نصراللهی زاده بعد از ظهر امروز یکشنبه در جریان بازدید از پردیس سینمایی بهمن سنندج، اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای تامین منابع کتابخانه تخصصی هنر حوزه هنری استان کردستان در آینده ای نزدیک تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد که در راستای حمایت از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی در استان کردستان، نگاهی ویژه نیز به موضوع کتاب داشته باشیم و در همین راستا اعتبار مورد نیاز برای تامین کتب تخصصی هنر تخصیص می یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اشاره به اهمیت توجه به فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، گفت: توجه به حوزه فرهنگ یکی از اولویت های مهم در کردستان به شمار می رود و به همین دلیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز نگاهی ویژه به این حوزه داشته است و این روند به صورت جدی دنبال می شود.

وی گفت: راه اندازی کتابخانه تخصصی در پردیس سینمایی بهمن سنندج و آن هم از سوی حوزه هنری استان کردستان اقدام قابل تقدیری است و به هر میزانی که نیاز باشد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از آن به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

نصراللهی زاده با اشاره به امکانات و ظرفیت های ایجاد شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج، یادآور شد: خوشبخانه این پردیس دارای ظرفیت های خوبی است و انتظار می رود که از ظرفیت های ایجاد شده در راستای توجه به برنامه های فرهنگی و هنری به خوبی بهره برداری شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از استودیو حرفه ای صدا و تصویر پردیس سینمایی بهمن سنندج، عنوان کرد: این مکان نیز یک ظرفیت خوب و مورد نیاز برای سنندج است و انتظار می رود که هنرمندان بتوانند برای تولید آثار بهتر از این ظرفیت های خوب استفاده کنند.

بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با همراهی فرماندار شهرستان سنندج و رئیس حوزه هنری کردستان ظهر امروز از بخش های مختلف پردیس سینمایی بهمن سنندج به ویژه سالن کنفرانس سوره مهر، استودیو حرفه ای صدا و تصویر و همچنین کتابخانه تخصصی هنر بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت ها و ظرفیت های این مجموعه قرار گرفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم

در سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگ عمومی استان کردستان، ۶ اردیبهشت‌ را به نام روز سنه (روز سنندج) تصویب کرد.   ششم ماه گولان(اردیبهشت)، سالروز دستور شاه صفی به حاکم کردستان سلیمان خان اردلان برای ساخت شهر سنندج است.   روز سنه یادآور پیشینه تاریخی، فرهنگ، تمدن و اصالت مردمی است که مردمانی قهرمان را پرورانده و آوازه جهانی پیدا کرده اند.   سنندج به شهر هزار تپه، شهر مسجد و مناره، پایتخت دف جهان، پایتخت نوروز، شهر خلاق موسیقی یونسکو، پایتخت کتاب ایران و عناوین و القابی خوانده می‌شود که همه اینها شاخصه‌های منحصربه‌فرد این شهر است.

برای گرامیداشت این روز  یک هفته (از ۶ تا ۱۳ اردیبهشت) برنامه‌های فرهنگی و هنری برای عمومی اجرا می شود و همه ی مردم تولد سنه را جشن می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • نماهنگی دیدنی از شهر سنندج + فیلم