Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمانیده اسلام آباد غرب و دالاهو با بیان اینکه«بدترین شرایط در پی زلزله شب گذشته در شهرهای سر پل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی است» گفت که در حال حاضر زلزله زدگان نیازمند تسریع در خدمات رسانی هستند. چون هنوز خدمات رسانی به روستاها انجام نشده است و مردم با دست‌های خالی جنازه‌ها را از زیر آوار بیرون می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح آخرین وضعیت مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: متاسفانه خبرهای خوبی به ما نمی رسد. تاکنون ۱۶ نفر را در دالاهو از زیر آوار بیرون کشیده‌اند، باید خدمات رسانی تسریع بخشیده شود.
وی افزود: متاسفانه مشکلی که بر سر راه خدمات رسانی وجود دارد، آن است که هوا در این منطقه به شدت سرد است. اکنون زلزله زدگان نیازمند خدمات به خصوص خدمات درمانی هستند چون عملا ظرفیت تخت‌های بیمارستانی پر شده و مجروحان در حیاط بیمارستان‌ها درمان می شوند.
فلاحت پیشه با بیان اینکه «برخی از معاونین وزرا در حال اعزام به مناطق زلزله زده هستند» گفت: بدترین شرایط را به ترتیب شهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آباد غرب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی دارند، آمار کشته ها و مجروحین بیشتر از این خواهد شد از روستاها با ما تماسم می گیرند و می گویند که هیج امکاناتی در اختیارشان نیست و خودشان با دست‌های خالی جنازه ها را از زیر آوار در می آورند.
وی گفت که از روستای ده حاجی شهرستان دالاهو ۱۰ کشته از زیر آوارها در آورده اند و کسی نیست که به آنها امدادرسانی کند.
نماینده اسلام آباد غرب در پایان گفت که راه‌ها باز شده است ولی درخواست ما تسریع در روند امداد رسانی است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان