Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جعفری برای تسریع در روند کمک‌رسانی نیروهای سپاه پاسداران به زلزله‌زدگان، راهی کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش و بلافاصله پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک رسانی سریع نیروهای مسلح به مردم زلزله زده در غرب کشور، راهی کرمانشاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امام خامنه ای: مسئولان در همین اولین ساعات با همه‎ی همت و توان به یاری زیر آوارماندگان بشتابند

بیشتر بخوانید: سپاه پاسداران تمام امکانات خود را برای کمک زلزله زدگان به میدان آورد + جزئیات

در همین زمینه، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم گفت: در پی وقوع زمین لرزه نسبتا شدید دیشب در غرب کشور که موجب آسیب دیدن جمع زیادی از مردم شد، دقایقی پیش سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه عازم کرمانشاه شد.

وی افزود: اگر چه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله، واحدهای سپاه پاسداران فعالیت‌های امدادی و کمک‌رسانی خود را آغاز کرده بودند اما سردار جعفری به محض صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک رسانی نیروهای مسلح به مردم زلزله‌زده، برنامه‌ها و جلسات از قبل پیش بینی شده را لغو و عازم کرمانشاه شد تا شخصا فرآیند کمک رسانی نیروها و واحدهای سپاه به مردم منطقه را از نزدیک مدیریت کند و اگر نیاز به اقدامات دیگری هم بود،‌ از همان جا دستورات لازم را صادر کند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: قرارگاه نجف اشرف سپاه در کرمانشاه، واحدهای بهداری سپاه، واحدهای مهندسی و کمک‌رسانی سپاه هم‌اکنون در حال امدادرسانی به مردم هستند تا از آلام مردم منطقه کاسته شود.

انتهای پیام/

R1011116/P1011116/S1,11/CT1 موضوعات مرتبط زلزله سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات