Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر پورفتح‌اله در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره نیاز خونی در مناطق زلزله‌زده گفت: سازمان انتقال خون برنامه آمادگی برای حوادث بحرانی را در کشور دارد. روز گذشته قبل از این حادثه ذخیره خونی در سراسر کشور 7 برابر مصرف روزانه‌مان بود.

او ادامه داد: با 7 برابر مصرف روزانه می‌توانیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته با ارسال خون از استان‌های معین ذخیره خون را در استان کرمانشاه افزایش دادیم. در حال حاضر نیز مشکلی در این زمینه نداریم.

رییس سازمان انتقال خون گفت: اولویت اهدای خون با گروه خونی o منفی و سایر گروه‌های خونی‌های منفی و سپس گروه خونی o مثبت است و از مردم درخواست داریم نسبت به اهدای خوان اقدام کنند.

وی افزود: گروه خون o منفی را به همه گروه‌های خونی بدون انجام آزمایش‌های سازگاری می‌توان تزریق کرد. میزان ذخیره گروه‌های o منفی در این ایام بحرانی معمولا کاهش می‌یابد و o مثبت نیز یک گروه خونی دهنده همگانی است.

پورفتح‌اله خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم در مراجعه برای اهدای خون، اولویت با این گروه‌های خونی باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین

طرفداری| رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص دوپینگ شناگران چینی صحبت کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه 23 شناگر چینی با وجود مثبت بودن تست دوپینگ در المپیک توکیو شرکت کردند، اعلام کرد به آژانس جهانی ضد دوپینگ اعتماد کامل دارد. تست داروی قلبی تری متازیدین (TMZ) شناگران در یک کمپ تمرینی هفت ماه قبل از بازی‌های 2020 مثبت شده بود.

وادا گفت در موقعیتی نیست که ادعای آژانس ضد دوپینگ چین مبنی بر اینکه آنها به طور ناخواسته این ماده را خورد‌ه‌اند، رد کند. وادا بررسی مستقلی را برای رسیدگی به این پرونده آغاز کرده است. باخ گفت که او و IOC به وادا اعتماد کامل دارند و وادا از مقررات آنها پیروی کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت