Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@07:49:49 GMT

تخریب 60 درصدی ساختمان‌های ثلاث باباجانی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۸۶۳۶۱

تخریب 60 درصدی ساختمان‌های ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به احتمال افزایش آمار تلفات زلزله در منطقه ثلاث باباجانی گفت: تاکنون 13 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و حدود 60 نفر نیز دچار مصدومیت شدند و حدود 60درصد ساختمان‌های این مناطق آسیب دیده است.

علی اکبر اکبری، فرماندار ثلاث باباجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت این منطقه زلزله زده اظهار کرد: هم اکنون 58 روستا ازگله و 69 روستای بخش مرکزی تخریب شده و حدود 60درصد ساختمان‌های این مناطق آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه 90 درصد منازل شهری دچار خسارت‌های بین 50 تا 100درصد شده است، همچنین براساس آخرین آمار 13 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و حدود 60 نفر نیز دچار مصدومیت شده‌اند.

اکبری ادامه داد: چند روستای صعب العبور در این منطقه وجود دارد که هنوز آمارهای فوتی و مصدومان آن اعلام نشده و تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها به این روستا‌ها اعزام شده‌اند بر همین اساس احتمال افزایش آمار جان‌باختگان و مصدومان وجود دارد.

وی یادآور شد: هنوز گزارشی مبنی بر زیر آوار ماندن هموطنان در این روستا‌ها نرسیده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد