Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: مراکز انتقال خون استان ها از ذخایر خونی مناسبی برخوردارند و آمادگی لازم در زمینه تأمین نیاز خونی مناطق زلزله زده وجود دارد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بشیر حاجی بیگی گفت: میزان ذخایر خون و فراورده آن در کشور عالی است وآمادگی خدمات خون رسانی به مناطق زلزله زده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ذخایر خونی قابل توجهی در ایام اربعین و نذر خون جمع اوری شده است و براساس توان های خونی موجود، می توانیم جوابگوی نیازهای خونی بیمارستانها باشیم.
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران خاطر نشان کرد: با تمام مدیرا ن کل انتقال خون سراسر کشور تماس داشته ایم و خوشبختانه در همه مراکز سراسر کشور در وضعیت خوب تأمین نیاز خونی قرار داریم.در صورت نیاز به خون و فراورده در استانهای آسیب دیده همه مراکز انتقال خون سراسر کشور آماده ارسال خون هستند و هیچ نگرانی بابت تامین خون وجود ندارد.
وی عنوان کرد: تاکنون مراکز انتقال خون استان های اصفهان ، کهگیلویه وبویراحمد ، بوشهر و کردستان آمادگی خود را در زمینه ارسال خون و نیروی انسانی به استان‌های حادثه‌دیده اعلام کرده اند.
حاجی بیگی اذعان داشت: شبکه خون رسان کشور در حالت آماده باش قرار دارد و در صورت لزوم آماده امداد رسانی به استان های زلزله زده هستیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند