Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه ستاد مدیریت بحران افزود: امکانات و تجهیزات مورد نیاز از استانهای مجاور به مناطق زلزله زده منتقل شود. عملیات آواربرداری هر چه زودتر در مناطق زلزله زده انجام شود.

وی ادامه داد: اعزام نیرو از ارتش و سپاه در برقراری بیمارستان صحرایی و انجام عملیات آواربرداری انجام شود.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار داشت: در اسرع وقت تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز از استانهای مجاور برای انتقال مصدومین و زلزله زدگان به مراکز درمانی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تاکید بر لزوم اعزام تیم های تخصصی آواربرداری در مناطق زلزله زده افزود: آوار برداری اولین اقدامی است که باید هرچه زودتر انجام شود تا افرادی که زیر آوارها هستند هرچه سریع تر به مراکز درمانی منتقل شوند.

وزیر کشور گفت: تمامی اقلام مورد نیاز از جمله چادر، مواد غذایی، دارو و ..... تامین و به مناطق زلزله زده منتقل شود. 

رحمانی فضلی از نیروهای سپاه و ارتش خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ایجاد بیمارستان صحرایی و آواربرداری در مناطق زلزله زده اقدام کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر، وبگاه قدس الاخباریه با اشاره به مساحت ۶۴ کیلومتر مربعی شهر رفح در جنوب نوار غزه (هم مرز با مصر) گزارش داد که جمعیت این منطقه پیش از آغاز جنگ تنها ۲۸۰ هزار نفر بوده اما پس از هفتم اکتبر به یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسیده است.

رفح در ماه های اخیر به عنوان آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی شناخته می شد که امروز همزمان با آغاز تجاوزات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی موج آوارگی مجدد فلسطینیان از آن آغاز شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در شرایطی نفوذ زمینی خود به رفح را از جبهه شرقی همزمان با بمباران هوایی و شدید کل مناطق آن را آغاز کرده که اکثر ساکنان رفح که آوارگان جنگی هستند در اردوگاه‌ها بدون داشتن امکانات اولیه روزگار خود را می گذرانند.

ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز به طور پیوسته در حال بمباران مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه است. در این حملات جنون‌آمیز تا این لحظه ده‌ها نفر شهید و مجروح شدند.در میان شهدا تعدادی زن و کودک هم دیده می‌شود. هنوز آمار دقیق شهدا اعلام نشده است.

کد خبر 6099505 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • نیروهای فرانسوی در اوکراین هدف مشروع ارتش روسیه خواهند بود
  • بورسیه دستیاران تخصصی پزشکی برای ارائه خدمت در مناطق محروم
  • «رفح» زیر آتش؛ وضعیت بحرانی آخرین پناهگاه آوارگان فلسطینی+ عکس
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین