Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، محسن بیرانوند در خصوص شرایط فعلی ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: در حال حاضر همه وزنه‌برداران شرایط خوبی دارند و تقریبا به آمادگی 90 درصد دست پیدا کرده‌اند. بعد از اردوی بابلسر قرار شد یک اردوی 3 هفته‌ای در تهران داشته باشیم و یک هفته از این اردو گذشته و تلاش می‌کنیم در دو هفته باقیمانده وزنه‌برداران به اوج آمادگی خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این که گفته می‌شود با توجه به غیبت 9 کشور ، تیم ملی وزنه‌برداری برای قهرمانی در مسابقات جهانی کار راحتی دارد، تصریح کرد: در طی مسابقات جهانی که در سال‌های گذشته برگزار شده اگر این 9 کشور را نادیدیده بگیریم تیم ایران تنها 2 بار می‌توانسته قهرمان جهان شود. در مسابقات جهانی هم اگر بتوانیم قهرمان جهان شویم کار خیلی بزرگی انجام شده است. در زمینه رکوردها هم ملی‌پوشان وزنه‌برداری در اردوی بابلسر در شرایط مسابقه قرار گرفتند و با حضور هیئت ژوری و داوران ملی، رکوردگیر انجام شد که 8 نفر از ملی‌پوشان حدود 58 کیلوگرم رکوردهای جهانی را جابجا کردند. این که چنین رکوردهای بالایی به ثبت برسد واقعا بی‌نظیر است.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ادامه داد: باید رکوردهای وزنه‌برداران با رکوردهای آنها که در گذشته به ثبت رساندند مقایسه شود و کاری به این که 9 کشور در مسابقات جهانی حضور ندارند نداشته باشیم. سهراب مرادی در رکوردگیری بابلسر 17 کیلوگرم رکورد دنیا را جابجا کرد. چرا کسی به این رکوردها توجه نمی‌کند؟ من نمی‌دانم چرا همه می‌خواهند از الان نتایج تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی را زیر سوال ببرند.

بیرانوند در مورد وضعیت بهداد سلیمی گفت: بهداد سلیمی در رکوردگیری بابلسر 253 کیوگرم را در 2 ضرب بالای سر برد. او از 2 سال پیش تا الان نتوانسته بود 253 کیلوگرم را بالای سر ببرد. او در المپیک هم وزنه 250 کیلوگرمی را بلند کرده بود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این که سلیمی در المپیک ریو به دلیل اعلام خطا توسط داوران، از دور مسابقات کنار رفت برای این که چنین مشکلی در مسابقات جهانی رخ ندهد آیا اقداماتی انجام شده است، گفت: بهداد ترسی در این زمینه ندارد و در رکوردگیری هم بهداد بدون هیچ مشکلی 253 کیلوگرم را بالای سر برد و داوران هم اعلام کردند او بدون هیچ خطایی وزنه را بالای سر برده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ محمد نبی رضایی قایقران و ایمان پورعزیز مربی تیم ملی پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی و کسب سهمیه المپیک در میدان بسیج بابلسر مورد استقبال قرار گرفتند.

محمدنبی رضایی با مربیگری ایمان پورعزیز در مسابقات قایقرانی آب‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که در شهر توکیو ژاپن برگزار شد در ماده ۱۰۰۰ متر تک نفره کانوی کانادایی مدال طلا گرفت.

رضایی پس از عبدالله موحد و مهدی طلوتی سومین ورزشکار المپیکی تاریخ ورزش بابلسر است.

دیگر خبرها

  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند