Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نايب قهرمان تکواندو جهان گفت: هدف اصلي من کسب سهميه مسابقات گرند اسلم است و در ادامه مي‌خواهم خودم را در اين وزن اثبات و سهيمه المپيک را کسب و به مدال طلاي المپيک دست پيدا کنم. ميرهاشم حسيني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، در خصوص قهرماني تيم دانشگاه آزاد در نخستين دوره مسابقات ليگ تکواندو به شيوه جام‌جهاني اظهار داشت: پيش از اين سابقه بازي در مسابقاتي به سبک جام‌جهاني را نداشتم و مسابقات ليگ تکواندو اولين تجربه من در اين خصوص بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا مقداري با اين سبک مسابقه نا آشنا بوديم اما خدا را شکر در ادامه توانستيم بهترين نتيجه را کسب و با تيم دانشگاه آزاد به مقام قهرماني دست پيدا کنيم.
وي در خصوص اينکه تيم دانشگاه آزاد اسلامي پتانسيل موفقيت در مسابقات جام‌جهاني را خواهد داشت، گفت: براي موفقيت بايد از دانشگاه آزاد حمايت شود. در حال حاضر بازيکنان خوبي در تيم ما حضور دارند اما همانطور که گفتم بايد مورد حمايت فدراسيون و دانشگاه آزاد اسلامي نيز قرار بگيريم تا بتوانيم براي تکواندو ايران افتخارآفرين باشيم.
نايب قهرمان مسابقات جهاني تکواندو در خصوص حضور در مسابقات کسب سهميه گرنداسلم عنوان کرد: قطعا جايزه 70 هزار دلاري مسابقات اصلي، انگيزه زيادي براي تکواندوکاران ايجاد خواهد کرد تا بتوانند سهميه اين مسابقات را کسب کنند. در تکواندو ايران نيز حمايتي از سوي مسئولان صورت نمي‌گيرد و تنها درآمدي که مي‌شود داشت جوايز مسابقات است و من براي موفقيت تمام تلاشم را انجام مي‌دهم.
حسيني تاکيد کرد: هدف اصلي من کسب سهميه مسابقات گرند اسلم است و در ادامه مي‌خواهم خودم را در اين وزن اثبات و سهيمه المپيک را کسب و به مدال طلاي المپيک دست پيدا کنم.
بيشتر بخوانيد:هادي‌پور: در مسابقات داخلي استرس بيشتري نسبت به ميادين بين‌المللي دارم
وي درخصوص عدم موفقيتش در مسابقات گرندپري با توجه به موفقيت در مسابقات جهاني تاکيد کرد: بعد از کسب مدال نقره مسابقات جهاني و بازگشت به ايران هيچ حمايتي از سوي مسئولان استان آذربايجان شرقي و شهرستان ميانه از من صورت نگرفت. من انسان حساسي هستم و با توجه به اين رفتارها واقعا دلسرد شدم. تکواندو تنها منبع درآمد من است و بايد خرج زندگي خود را نيز دربياورم. تنها از سوي مسئولان شهرستان ميانه يک ربع سکه به من داده شد و هيچ تقدير ديگري صورت نگرفت.
ملي‌پوش تيم ملي تکواندو تصريح کرد: با وجود اين تفاسير ديگر هيچ نگاهي به حمايت مسئولين ندارم و فقط مي‌خواهم براي اهتزار پرچم کشورم تلاش کنم. اولين هدفم نيز کسب سهميه المپيک 2020 است.
حسيني در خصوص رقباي داخلي خود به ويژه ابوالفضل يعقوبي بيان کرد: سعي خود را انجام مي‌دهم بهتر از رقباي داخلي خود باشم. در حال حاضر نيز تنها به کسب سهميه گرنداسلم فکر مي‌کنم و براي سال آينده نيز در ذهن خودم برنامه‌ريزي کردم تا بهترين نتيجه را در مسابقات گرندپري کسب کنم.
وي در خصوص حضورش در وزن دوم المپيک و شرايط جسماني‌اش اظهار داشت: بعد از مسابقات جهاني افزايش وزن داشتم اما اين افزايش وزن کاذب است. قصد دارم مقداري وزن خود را کاهش بدهم و با وزنه بدنم را پر کنم.
نايب قهرمان مسابقات جهاني تکواندو در خصوص رقباي شناخته شده وزن دوم المپيک به خصوص "دائي هون لي" گفت: در اين وزن رقباي خوبي حضور دارند و دائي هون لي نيز يکي از بهترين تکواندوکاران است. اين ورزشکار نيز شکست ناپذير نيست و ضعف‌هايي دارد. قول مي‌دهم با اعتماد به نفسي که دارم نه تنها دائي هون لي بلکه تمام تکواندوکاران اين وزن را شکست بدهم و فقط نياز به حمايت دارم. همانطور که گفتم از لحاظ روحي حساس هستم اما قول مي‌دهم اگر از لحاظ روحي حمايت شوم بهترين نتايج را کسب کنم.
حسيني در پايان در خصوص عملکرد مهدي بي‌باک خاطر نشان کرد: مهدي بي‌باک ورزشکار بسيار بزرگي است و مدال‌هاي خوشرنگي را کسب کرده است. براي من افتخار است که تحت نظر بي‌باک کار مي‌کنم ومعتقد هستم بي‌باک يکي از بهترين مربيان ايران است.
بيشتر بخوانيد: بي‌باک: با چهار بازيکن در فينال گرندپري شرکت مي‌کنيم
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام

ایسنا/ایلام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: با وجود نیاز استان در مناطق روستایی و عشایری به کتابخانه سیار، ما فعلأ فقط یک کتابخانه سیار در استان داریم.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا در این خصوص اظهار کرد: ما در استان کتابخانه سیار نداشتیم و یکی از ضروری‌ترین کارهای راه‌اندازی کتابخانه سیار بود، با مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان هماهنگی شد و یک خودرو متناسب در اختیار اداره کل کتابخانه‌های استان قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز این کتابخانه سیار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و ۷ روستا در شهرستان ایلام را در ۵ روز هفته، پوشش می‌دهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام افزود: با توجه به تعدد روستاهای استان و دسترسی نداشتن کتاب دوستان به‌خصوص دانش‌آموزان، افزایش تعداد کتابخانه ‌های سیار استان ضروری است.
حیدری گفت: تعداد زیادی روستا در شهرستان سیروان وجود دارد که نیازمند کتابخانه سیار هستند اما امکانات نداریم.
وی ابراز امیدواری کرد: رایزنی‌ها با مسئولان کشوری و استانی برای افزایش کتابخانه‌های سیار استان ادامه دارد.
انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند