Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: نیروهای امدادی از استان‌های معین به مناطق زلزله‌زده بلافاصله حاضر شدند و اکنون این استان‌ها برای ارسال وسایل مورد نیاز در آماده‌باش هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهنام سعیدی گفت: ۱۹ فروند بالگرد امروز به منطقه اعزام شده و ۳ فروند هواپیما برای جابجایی مصدومان در منطقه حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: ۱۴۰ دستگاه آمبولانس و ۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس خدمات درمانی لازم را به مصدومان و زلزله‌زدگان ارائه می‌دهند. 
سعیدی گفت:‌نیروهای امدادی علاوه بر استان کرمانشاه، از استان‌های معین در منطقه زلزله‌زده بلافاصله به محل حادثه آمده و حاضرند.
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مردم تا این لحظه همکاری خوبی داشته‌اند و لازم است که همچنان آرامش خود را حفظ کرده و به توصیه و راهنمایی‌های مسئولن محلی و کشوری توجه کنند. 
وی گفت: در حال حاضر استان‌های معین برای ارسال وسایل مورد نیاز و کمک‌های احتمالی در حالت آماده‌باش هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۸۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی