Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایرلند شمالی ناکامی شاگردانش برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بیرحمانه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید تیم ملی ایرلند شمالی برای صعود به جام جهانی 2018 با تساوی بدون گلش در سوئیس بر باد رفت و این تیم به خاطر همان یک گلی که در بازی خانگی دور رفت از پنالتی بحث‌برانگیز اعلام شده به سود سوئیسی‌ها خورد از رسیدن به جام جهانی باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی رفت دو تیم در بلفاست، داور برخورد توپ با دست کوری اوانس را پنالتی تشخیص داد و همین پنالتی منجر به ثبت تنها گل بازی شد که در نهایت مانع از پایان ناکامی 31 ساله ایرلند شمالی به جام جهانی شد.

مایکل اونیل، سرمربی تیم ملی ایرلند شمالی که تیمش در سوئیس تا آستانه زدن گل و کشاندن بازی به وقت‌های اضافه پیش رفت، در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران اظهار داشت: بیرحمی این ناکامی، ضعف تصمیم (داور) است. ما الان هنوز در حال بازی در وقت‌های اضافه می‌بودیم ... بله، سوئیس در بازی رفت تیم برتر میدان بود اما آنها در جریان معمول بازی گل نزدند و امشب ما تیم برتر میدان بودیم، البته، بازیکنان من ناراحت هستند و برخی از آنها گریه می‌کردند. الان شرایط احساسی بازیکنان ما واقعاً جالب نیست چون ما متحمل یک ناکامی بسیار بزرگ شده‌ایم. برای برخی از این بازیکنان، شاید دیگر هرگز فرصتی برای حضور در جام جهانی دست ندهد.

اونیل در ادامه با تبریک به سوئیسی‌ها بابت صعودشان، تأکید کرد که آنها را مسبب ناکامی مردانش برای صعود به جام جهانی نمی‌داند. او گفت: ما هیچ کینه‌ای از سوئیس به دل نداریم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!