Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله در این استان را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه، 22 آبان) مجلس شورای اسلامی بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله در این استان را قرائت کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع زلزله و درگذشت جمعی از همشهریان عزیز و آسیب دیدن جمعی از هموطنان استان کرمانشاه موجب تأثر و تألم هموطنان عزیز به ویژه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن تشکر از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری و دستور به مسئولین و درخواست از مردم برای کمک فوری به آسیب‌دیدگان و همه مسئولان استان کرمانشاه ،امید است با تدبیر مسئولان و تلاش فوری نهادها و کمک مردم عزیز مرهمی بر تألمات روحی آسیب‌دیدگان باشد. از ملت عزیز ایران خصوصا هموطنان استان می‌خواهیم با توجه به شرایط جوی و فصل سرما با سرعت به کمک آسیب‌دیدگان بشتابند و با کمک‌های خود این هموطنان عزیز آسیب‌دیده را یاری کند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شیادان سایبری با ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و وعده فروش سوالات کنکور، پس از جلب اعتماد قربانیان، مبالغ بسیار زیادی را کلاهبرداری می‌کنند. پس از واریز وجه توسط قربانیان، شخص کلاهبردار سوالات کنکور سال‌های قبل که به صورت رایگان در اینترنت وجود دارد را ارسال می‌کند و با این روش از هموطنان کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان افزود: هموطنان توجه داشته باشند با توجه به بالا بودن امنیت طراحی، تکثیر و توزیع سوالات کنکور امکان اینکه این سوالات قبل از شروع امتحان در اختیار افراد قرار گیرد بسیار پایین و ناممکن است.

 به دانش آموزان و داوظلبان کنکور هشدار داده می‌شود فریب تبلیغات دروغین کلاهبرداران سایبری را نخوردند و به هیچ وجه اعتماد نکنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد