Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصابات فرماندهان جدید ارتش را تبریک گفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای انتصابات فرماندهان جدید ارتش را تبریک گفت.


در این پیام‌ها آمده است:
«برادر ارجمند امیر سرتیپ محمد حسین دادرس
جانشین محترم فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
اکنون که با حکم فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به شایستگی به عنوان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شده‌اید، این حُسن اعتماد و انتخاب را به شما تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدوارم با تدابیر جناب‌عالی، بیش از پیش شاهد اقتدار نیرو‌های مسلح و ارتقای سطح تعاملات ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشیم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.
بهرامی- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح


برادر ارجمند امیر دریادار حبیب الله سیاری
معاون محترم هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
انتصاب جناب‌عالی را به سمت "معاونت هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران" از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که بیانگر تعهد و تجارب ارزنده شماست، تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم با تدابیر جناب‌عالی، بیش از پیش شاهد اقتدار نیرو‌های مسلح و ارتقای سطح تعاملات ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشیم.
توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
بهرامی- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح


برادر ارجمند امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
ریاست محترم مرکز مطالعاتی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
انتصاب شایسته جناب‌عالی از طرف فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان «رئیس مرکز مطالعاتی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران» بیانگر تعهد، تجربه و شایستگی شما در حوزه نیرو‌های مسلح است.
توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
بهرامی- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح


برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی
فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
انتصاب جناب‌عالی را به سمت "فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران" از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که بیانگر تعهد و شایستگی شما است، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.
امیدوارم با حضور آن برادر گرامی، بیش از پیش شاهد اقتدار نیرو‌های مسلح و افزایش تعاملات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با سازمان قضایی نیرو‌های مسلح باشیم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئلت می‌نمایم.
بهرامی- رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند

به گزارش جام جم آنلاین، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت ۱۰ اردیبهشت ماه روز ملی خیلج فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

دهم اردیبهشت ماه که در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی خلیج فارس نامیده شده است؛ روزی است که یادآور حماسه از خود گذشتگی ملت سرافراز ایران در موضوع بازپس گیری جزیره هرمز از نیرو‌های متجاوز پرتغالی است.

در تاریخ ایران زمین، روز ملی خلیج فارس در امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای این سرزمین است. تمدنی که بر شالوده فرهنگ هنر و پایداری بنیان نهاده شده تا خلیج نیلگون همیشه فارس، از زمره مستحکم‌ترین اسناد حقوقی در جهان باشد.

این روز که مقارن با اخراج استعمارگران از منطقه است؛ بیانگر واقعیت‌ها، اسناد و مدارک تاریخی، سیاسی، جغرافیایی، باستان شناسی و مردم شناسی منطقه حیاتی و راهبردی خلیج فارس است. در واقع خلیج فارس یک نام جاودانه و عمری ۶۰۰۰ ساله به موازات هویت جغرافیایی ایران می‌باشد.

خلیج فارس این پهنه آبی تمدن ساز، به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در طول تاریخ و از هزاره‌های پیش از میلاد تاکنون، همواره در همه زبان‌ها و به طور مستمر نامی شناخته شده در کتاب‌ها، سفرنامه‌ها، اسناد، نقشه‌ها، پژوهش‌های تاریخی و اسناد بین‌المللی و زبان‌های مختلف با نام کهن خلیج فارس پیوسته مورد اشاره، تصریح و تاکید مورخان و پژوهشگران به ویژه در منابع معتبر عربی و اسلامی بوده است.

در واقع قدیمی‌ترین اسناد موجود درباره خلیج فارس به دوران یونان باستان برمی‌گردد و تا زمان حال تمام اسناد و نوشته‌های مورخان و جهانگردان در طول چند سال گذشته همواره از خلیج فارس به عنوان نامی که از ابتدا روی این آبراه مهم و بزرگ وجود داشته است؛ یاد کرده‌اند.

کرانه‌های این آب‌های نیلگون از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب متاثر از فرهنگ عمیق و اصیل ایرانی- اسلامی و متاثر از این سرزمین بزرگ و کهن است. در این میان وجه برجسته ارزشمند تنگه هرمز خلیج فارس، گویای زیست فرهنگی و هنرمندانه مردمان این دیار است که با قدرت راهبردی و اندیشه مرزداری عجین شده است تا جلوه‌های دیرپای تمدنی را باشکوه‌تر و نمونه‌های تازه‌تر آن را غنی‌تر به نمایش گذاشته و جهان عرضه کنند.

آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان در دهه‌های اخیر به ویژه در مقطع جنگ تحمیلی که تهدیدات گسترده جهان خاران و دست نشاندگان آنها بر این منطقه متمرکز شده بود شاهد مجاهدت‌ها و پایمردی‌های رزمندگان نیرو‌های مسلح در حفظ حراست از هویت و ماهیت تاریخی این آبراه حیاتی بوده و همسایگان جمهوری اسلامی ایران در این منطقه راهبردی نیز دلاورمردی و رشادت جوانان ایران در این زمینه را می‌ستایند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود