Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان- به دنبال بروز زلزله در برخی مناطق کشور و اعلام سازمان انتقال خون کشور، جمعی از فرماندهان و کارکنان پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر با حضور در پایگاه انتقال خون آبادان خونشان را اهدا کر

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه دریایی آبادان و خرمشهر  که در صف اهدا کنندگان خون بود، در گفتگو با خبرنگار مهر، کمک به هموطنان آسیب دیده از زلزله شب گذشته را دلیل این اقدام گروهی کارکنان خود خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدایان عرشه نادر حمودی ضمن عرض تسلیت به هموطنان داغ دیده گفت: در راستای اجرایی کردن فرمان فرماندهی معظم کل قوا و دستور امیر فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به کمک رسانی به هر شیوه و با تمام قوا به حادثه دیدگان با حضور خود در پایگاههای انتقال خون همدردی خود را با هم وطنانمان اعلام می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همچنین برخی از اقشار مختلف مردم آبادان و خرمشهر با حضور در پایگاه انتقال خون آبادان در راستای کمک به مصدومان حادثه زلزله شب گذشته خون خود را اهدا کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که هم دما با دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۷ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۳ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر