Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: «ضمن اعلام آماده‌باش کامل مراکز بهداشتی درمانی (آمادگی کامل بیمارستان‌ها) کلیه اعمال جراحی الکتیو و نیز مرخصی‌های نیروهای بهداشتی درمانی تا اطلاع ثانوی لغو اعلام می‌شود.»

به گزارش ایسنا، در پی وقوع زلزله در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان دکتر سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: «با تأسف و تأثر خبر وقوع زمین‌لرزه در غرب کشور که منجر به جان باختن جمعی از هموطنان عزیز و مصدوم شدن تعدادی دیگری شده و خسارات جانی، مادی و روحی روانی بسیاری پدید آورده، دریافت کردم. این حادثه دلخراش ملت ایران را به سوگ نشانده و قلب‌ها را متاثر و جریحه‌دار کرده است.

ضمن اعلام آماده‌باش کامل مراکز بهداشتی درمانی (آمادگی کامل بیمارستان‌ها) کلیه اعمال جراحی الکتیو و نیز مرخصی‌های نیروهای بهداشتی درمانی تا اطلاع ثانوی لغو اعلام می‌شود.

وظیفه مسئولان دانشگاه آن است که در همین نخستین ساعات با همه همت و توان با هماهنگی ستاد بحران استانداری و EOC   و تحت نظر فرماندهی ستاد بحران دانشگاه به یاری آسیب‌دیدگان به ویژه در زیر آوارماندگان بشتابند و با بهره‌گیری سریع از همه امکانات موجود، از افزایش تلفات جلوگیری کنند.

اینجانب رحلت درگذشتگان این حادثه جانگاه را به همگان به ویژه مقام معظم رهبری و خانواده‌های داغدیده تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان از خداوند متعال غفران و علو درجات را مسألت دارم. همچنین از ذات اقدس متعال استدعای سلامت و رفع بلا برای تمام ایران اسلامی را دارم . »


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته