Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@13:45:00 GMT

تقدیر از مادر دار در مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۰۶۴۸

تقدیر از مادر دار در مسجدسلیمان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان از برگزاری مراسم تقدیر از "مادر دار" به همت انجمن همیاران محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وحید شالویی با تاکید بر نقش جدانشدنی مشارکت عموم مردم در حفاظت و حراست از محیط زیست عنوان کرد: تقدیر از "مادر دار" به پاس زحمات با ارزش و بی‌دریغ خانم "فاطمه رفیعی" در زمینه کاشت و تکثیر نهال‌های مختلف صورت گرفت و امیدواریم با چنین فعالیت‌های ارزشمندی توسط شهروندان شاهد رشد روزافزون شاخص‌های زیست محیطی در شهرستان مسجدسلیمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مادر دار تاکنون بیش از 1000 نهال در فضای خانه تکثیر و به عموم مردم و انجمن‌های زیست محیطی شهرستان اهدا نموده است.

شالویی با تقدیر از این مادر متعهد و طبیعت‌دوست اضافه کرد: بدون شک این فعالیت‌های ارزشمند اثر خود را در جامعه خواهد گذاشت اما برای رهایی از مصائب زیست‌محیطی ، نیازمند فرهنگسازی بیشتری هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا لاهیجان‌زاده امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در دهه ۸۰ تنها یک جداسازی پسماند خشک در کارخانه پسماند اصفهان انجام می‌شد و تا حدودی کود کمپوست تولید می‌شد که کیفیت لازم را نداشت، اما امروز به جایی رسیده که می‌توان ادعا کرد یک قطب مدیریت پسماند در کشور است.

وی افزود: سال‌ها پیش ۸۵ هزار میلیارد تومان گردش مالی پسماند مجاز در کشور بود که در حال حاضر بسیار بالاتر رفته است، البته بخشی از اسناد به‌صورت غیر قانونی مدیریت می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت پسماند یک صنعت در کشور است که می‌تواند علاوه بر حفاظت از محیط زیست در اشتغال نیز مؤثر باشد.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751659

دیگر خبرها

  • ضرورت تغییر رویکردهای محیط زیستی در مسیر توسعه دریامحور
  • اصفهان قطب مدیریت پسماند در کشور است
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی ۱۶۲ کارواش آلاینده در پایتخت/ «پساب» مهم‌ترین مشکل زیست‌محیطی کارواش‌ها
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد