Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از اعزام ۵۰ دستگاه ماشین‌آلان سبک و سنگین بنیاد مسکن استان برای آواربرداری و ارزیابی نقاط زلزله زده استان خبر داد.

بابک عاطفی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اعزام ماشین آلات و نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه به نقاط زلزله زده استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به منظور آوراربرداری و کمک رسانی به بحث امداد و نجات زلزله به نقاط حادثه دیده استان اعزام شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه همچنین از اعزام اکیپ ۷۰ نفره این نهاد از مرکز استان برای کمک رسانی و ارزیابی منطقه به مناطق زلزله زده استان خبر داد.

عاطفی ادامه داد: علاوه بر بنیاد مسکن استان کرمانشاه تیم‌های ارزیابی از سایر استانها نیز به مناطق زلزله زده استان اعزام می شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی