Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه بر نحوه ارائه خدمات در مناطق زلزله زده این استان از حیث حفظ و رعایت حقوق عمومی نظارت دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، محمدحسین صادقی دادستان کرمانشاه با تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های داغدار این واقعه و ابراز امتنان از پیام تسلیت تسکین بخش مقام معظم رهبری گفت: شب گذشته و در پی وقوع زلزله بلافاصله کمیسیون امنیت و انتظامات حوادث غیر مترقبه استانداری کرمانشاه با حضور اعضا، از جمله معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکیل و مقرر شد با بسیج تمامی امکانات استان و در صورت لزوم استان های مجاور، کار کمک رسانی به مصدومان، آوار برداری، انتقال مجروحان به مراکز درمانی و اسکان موقت زلزله زدگان و در کنار آن برقراری نظم و امنیت و تشدید حفاظت های انتظامی از منازل آسیب دیده و اماکن دولتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه افزود: دادیار دادسرای کرمانشاه نیز به منظور ارائه خدمات فوری قضایی در مرکز پزشکی قانونی استان مستقر شده است تا پرونده های مربوط به جان باختگان این واقعه با سرعت بیشتری پیگیری شود.

به گفته دادستان کرمانشاه ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مراکز درمانی استان به مصدومان روند قابل قبولی دارد.

صادقی ابراز امیدواری کرد با بردباری، همدلی و همراهی  مردم و تمام متولیان و مسئولان  آلام این واقعه کاهش یافته و مشکلات و آسیب ها هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است

دادستان کل کشور گفت: برای فسادزدایی از ساختارها، باید نظارت‌ها هوشمند شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد پیش از ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس از سوی مسئولان قضایی و مسئولین اجرایی استان هرمزگان مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

دادستان کل کشور در دیدار با مقامات و مسئولین حاضر ضمن تشکر از استقبال گرم و صمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه ابراز خرسندی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد همچنین اظهار داشت: تلاش می‌شود متناسب با سند تحول قوه قضائیه، ارائه خدمات به مردم تسهیل و هوشمند شود.

وی افزود: با هوشمندسازی خدمات، نظارت‌ها آسان، سریع و دقیق می‌شود.

دادستان کل کشور در ادامه به همکاری قوه قضائیه و دولت برای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای مشارکت مردم و جهش تولید دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدکاظم موحدی آزاد افزود: در این سفر مسائل و نیازمندی‌های هرمزگان دریافت و به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌شود.

در ادامه برنامه‌های سفر دادستان کل کشور به شهر بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی آزاد با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز دیدار کرد.

وی همچنین از دادسرای بندرعباس و بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای طرح نور فراجا
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • سال ۲۰۲۴ هر لحظه دیوانه‌تر می‌شود!