Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ملی المپیک روز دوشنبه حضور قدرتمندانه ایران در بازی های آسیایی و المپیک را یکی از اهداف کلان ورزش کشور برشمرد.

به گزارش کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی در سلسله نشست های تخصصی آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک نوجوانان 2018 با رئیسان فدراسیون ‌های ووشو و کبدی گفت: امیدواریم با برگزاری و تداوم این نشست ها ضمن اجرای مصوبات ستاد عالی بازی ها، هماهنگی‌های لازم جهت آماده سازی بهتر تیم ها انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز در این نشست در خصوص محل برگزاری رقابت ها آسیایی و المپیک نوجوانان و آخرین قوانین و تغییرات صورت گرفته از سوی میزبان گزارشی ارائه کردند.
مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو و حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو نیز با ارائه گزارشی از موفقیت‌های تیم ملی در ماه های اخیر اطمینان دادند که ووشو کاران مانند ادوار گذشته با قدرت کامل در بازی های آسیایی اندونزی حضور خواهند یافت که البته برای رسیدن به این هدف به حمایت بیشتر مسئولان نیاز داریم.
محمد رضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی نیز گفت: تیم ملی کبدی در دو بخش مردان و زنان با قدرت کامل به مصاف رقبای آسیایی خود خواهد رفت و با توجه به رشد این رشته در میان کشورهای دیگر قاره، امیدوارم در این دوره از بازی ها از کبدی بیشتر حمایت شود.
هجدهمین دوره بازی‌ های آسیایی مردادماه سال1397 در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهد شد.
همچنین سومین دوره بازی های المپیک نوجوانان 9تا20مهرماه سال 97/ یکم تا 12 اکتبر 2018 و با شرکت چهار هزار و 800 ورزشکار 15 تا 18 ساله از 200 کشور جهان در بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9250
خبرنگار:گلی سفیدزاده انتشاردهنده:,لی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی تمام داورانی که در کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کرسی دارند و قصد حضور در المپیک پاریس را دارند باید در مسابقات قاره‌ای، گزینشی قاره‌ای و جهانی شرکت کنند.

محمد مصلایی پور رئیس کمیسیون داوری طبق قانون اتحادیه جهانی باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کرد که او اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات حضور در این مسابقات را از دست داد.

غیبت او در این مسابقات باعث شد تا محمد مصلایی پور حضور در المپیک پاریس را از دست بدهد. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی کامران سلطانی، مهدی بشیرزاد و نیما صادقی جهت شرکت در رقابت‌های کشتی گزینشی المپیک که در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در استانبول ترکیه برگزار می‌شوند، دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است