Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-30@03:45:23 GMT

اخاذی سیاه از دختر دانش‌آموز در تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۳۰۴۷

به گزارش بولتن نیوز، هفته گذشته دختر دانش‌آموزی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر 18 ساله‌ای به اتهام تهیه فیلم غیراخلاقی از وی و اخاذی‌های سریالی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: دو ماه پیش در یک گروه تلگرامی که دختران و پسران دانش‌آموز حضور داشتند، عضو و در آنجا با پسری آشنا شدم. چند هفته پیش دعوایمان شد و قطع ارتباط کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این موضوع ناراحت بودم و از دختری که دوست و همکلاسی‌ام بود، خواستم با جا زدن خود به‌عنوان پسر، عضو گروه شود و با من ارتباط دوستی برقرار کند تا با این کار حسادت پسری را که دوستش داشتم برانگیزم، غافل از این‌که اجرای این نقشه‌ام مرا به دردسر می‌اندازد .

شاکی ادامه داد: بعد از این کار پسر جوان یک روز در نبود خانواده‌ام مقابل خانه‌مان آمد و به زور وارد شد. بعد از حرف زدن با من تهدیدم کرد حالا که تو در گروه تلگرامی با جوان دیگری دوست شده‌ای، بلایی برسرت می‌آورم. آن روز بشدت کتکم زد و با گوشی تلفن همراهش از من عکس‌های غیراخلاقی گرفت و گفت اگر شکایت کنم و ماجرا را با کسی در میان بگذارم، عکس‌ها را در همان گروه تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر می‌کند و آبروی مرا خواهد برد. از ترس این تهدیدها سکوت کردم. چند روز بعد از این ماجرا، او در تلگرام برایم پیامی فرستاد که باید 500هزارتومان به او بپردازم در غیر این صورت عکس‌هایم را منتشر می‌کند. از ترس آبرویم این پول را پرداخت کردم. اما او بارها با این ترفند از من اخاذی کرد و این اواخر طلاهایم را می‌خواست. موضوع را به خانواده‌ام گفتم و بعد تصمیم گرفتیم از او شکایت کنیم.

ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضایی تحقیقات را برای دستگیری جوان اخاذ آغاز کردند تا این‌که او دو روز پیش شناسایی و بازداشت شد .

متهم با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی، بازجویی شده و به تهیه عکس‌های غیراخلاقی از دختر دانش‌آموز و اخاذی‌های سیاه از او اعتراف کرد.

ماموران در جریان تحقیقات پسر اخاذ متوجه شدند او در اینستاگرام صفحه‌ای دارد که در آنجا نیز با اغفال دختران دانش‌آموز، آنها را با پسران دوست کرده و برای این‌کار از آنها پول می‌گرفت.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: با اعتراف متهم به جرایمش، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگرجرایم سیاه این پسر جوان ادامه دارد .

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار