Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه در حال حاضر آب و برق در منطقه سر پل ذهاب قطع است، اظهار داشت: مسوولان در تلاش هستند که هرچه سریع تر آب و برق در منطقه وصل شود و تا ساعات آتی انشالله برق در این منطقه وصل خواهد شد. بیشترین مشکل و تخریب‌ها در سر پل ذهاب وجود دارد.
اسماعیل نجار، رییس سازمان مدیریت بحران کشور که هم‌اکنون به منظور بررسی ابعاد زلزله شب گذشته در سر پل ذهاب حضور دارد، درباره آخرین وضعیت این منطقه گفت: در حال حاضر چندین هلی کوپتر و آمبولانس در حال جا به جایی و تخلیه مجروحان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هم اکنون فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش در محل حادثه حضور دارد، افزود: امکانات نیروهای مسلح و ارتش به میدان آمده و همه دستگاه ها برای کمک رسانی به زلزله زدگان در حال تلاش هستند.
رییس سازمان مدیریت بحران از اعزام تعدادی از مجروحان به بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه کمبود تجهیزات و امکانات درمانی گزارش نشده است.
نجار با بیان این مطلب که در حال حاضر آب و برق در منطقه قطع است، اظهار داشت: مسوولان در تلاش هستند که هرچه سریع تر آب و برق در منطقه وصل شود و تا ساعات آتی انشالله برق در این منطقه وصل خواهد شد. بیشترین مشکل و تخریب ها در سر پل ذهاب وجود دارد.
 وی در ادامه بیان کرد:‌ تأمین آب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، هرسین و ثلاث باباجانی به صورت سیار صورت می گیرد.
وی اضافه کرد :‌احتمال اینکه در روستاهای کرمانشاه زیر آوار مانده باشند، وجود دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید

سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، در برخی استان‌ها طی ۲ روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در برخی استان‌ها طی روزهای جمعه و شنبه (۷ و ۸ اردیبهشت‌ماه) خبر داده و آورده است: « براساس این سامانه طی روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) در استان خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و طی روز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

براین اساس احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

از همین رو، سازمان هواشناسی نسبت به احتیاط در سفرها به ویژه برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است