Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@13:07:55 GMT

پاسخ آقای بازیگر به شایعات پیرامون هزینه درمانش

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۳۲۷۷

حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون از حمایت صندوق اعتباری هنر برای پرداخت هزینه‌های درمانش قدردانی کرد. آفتاب‌‌نیوز : حسین محب اهری بازیگر سینما و تلویزیون که مدت‌هاست با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از حمایت صندوق اعتباری هنر برای پرداخت هزینه‌های درمان قدردانی کرد.این بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر عدم حمایت مالی از وی و اجبار به دریافت نزول برای درمان خود ضمن تکذیب خبر عدم حمایت مسوولان تاکید کرد: پس از آنکه برای پرداخت هزینه درمان در بیمارستان به مشکل خوردم مصاحبه‌ای انجام دادم که امروز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که پس از انجام این مصاحبه و قبل از انتشار آن در رسانه‌ها صندوق اعتباری هنر با حمایت کامل هزینه درمان بنده را پرداخت کرد.وی از تجربه ناخوشایند خود در زمانی می‌گوید که در بیمارستان به او تاکید شده که آمپول مورد نیاز برای درمانش 14 میلیون تومان قیمت دارد و پولی برای پرداخت نداشته و ناچار به نزول شده بود. اما حمایت صندوق اعتباری هنر برای دریافت آمپول‌های مورد نیاز توانست مشکل را برطرف کند.به اذعان حسین محب اهری، در هفته گذشته 3 آمپول به طور همزمان با هزینه 42 میلیون تومان به وی تزریق شده و چهارشنبه هفته آینده نیز می‌بایست سه آمپول دیگر نیز به همین مبلغ به وی تزریق گردد که صندوق اعتباری هنر قول مساعدت جهت همراهی و پرداخت این هزینه را اعلام کرده است.وی در نهایت از حمایت صندوق اعتباری هنر در آن شرایط سخت تشکر کرد و تاکید کرد: من در شرایط بسیار بدی قرار گرفته بودم که این حمایت برایم خیلی ارزش داشت. در طول سال گذشته نیز چندین بار از طریق این صندوق کمک‌های مالی برای درمان انجام شده بود.باشگاه خبرنگاران

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی

به گزارش خبرآنلاین از کانال خبر چند ثانیه، عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت: «هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.
رونوشت:مهندس چمران»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903022

دیگر خبرها

  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • افزایش ۲ برابری ضمانت‌نامه‌های اعتباری و غیراعتباری صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • در راستای جهش تولید؛ افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌ها
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال