Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@19:09:01 GMT

اگر طاهري به مديريت بازنگردد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۳۹۳۸

اگر طاهري به مديريت بازنگردد

خبرگزاري آريا - علي اکبر طاهري بعد از استعفاي خود از سمت مديرعاملي پرسپوليس راهي کربلا شد و طبق اعلام فردا به تهران بازخواهد گشت.
به گزارش "ورزش سه"، مديرعامل سه فصل اخير سرخپوشان که در اين مدت به يمن موفقيت‌هاي فني تيم شرايط پرافتخاري را به خود اختصاص داده است، بنا بر آنچه که عدم همکاري از سوي برخي عنوان کرده، در اتفاقي عجيب با استعفا از سمت خود راهي کربلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هرچند در اين ارتباط گفته مي‌شود قانون منع به کارگيري افراد بازنشسته نيز در اين تصميم علي اکبر طاهري نقش داشته، اما او در گفتگوهاي دوستانه از نقش برخي‌ها که به دنبال کارشکني در مسير اهداف اقتصادي او بودند صحبت کرده است. در سمت مقابل اما وزارت ورزش و جوانان ضمن رد اين ادعا مدعي است که تمام تعاملات لازم براي رسيدن به موفقيت در طول مدت اخير با مديران و مسئولان پرسپوليس صورت گرفته است.
مسعود سلطاني فر، وزير ورزش و جوانان نيز طي مدت اخير بارها با اعلام رضايت خود از وضعيت مديريت باشگاه پرسپوليس، حمايت خود را از علي اکبر طاهري اعلام کرده بود. در اين رابطه اما همه منتظر روز سه شنبه و بازگشت علي اکبر طاهري از سفر کربلا هستند. طاهري اما طبق ادعاي نزديکان به اين باشگاه در حالي از کربلا به تهران بازخواهد گشت که بعد از آن سفر به مشهد مقدس و زيارت حرم مطهر امام رضا (ع) را در دستور کار قرار داده است.
منابع نزديک به وزارت ورزش و جوانان از تمايل وزير به ادامه همکاري با علي اکبر طاهري عليرغم قانون موجود در خصوص منع بکارگيري بازنشستگان است و قرار است در جلسه‌اي با مديرعامل اين باشگاه راه‌هاي ادامه همکاري مجدد را بررسي کنند.
اما در صورتي که علي اکبر طاهري راضي به ادامه همکاري با پرسپوليس در سمت مديرعاملي نشود، وزارت ورزش قصد دارد دست به تغييراتي در راس مديريت اين باشگاه نزد و با همان ترکيب قبلي و بدون طاهري امور باشگاه را در اختيار حميد رضا گرشاسبي با عنوان سرپرست موقت قرار دهد. شرايط ويژه‌ي اين باشگاه و البته آشنايي کامل نفرات فعلي به شرايط آن در کنار اينکه وزارت به دنبال اين است تا از ايجاد حاشيه و تنش در مورد انتخاب جديد، خودداري کند.
در مورد موضوع مربوط به اسپانسر سابق نيز منابع نزديک به وزارت ورزش خبر از جلسه مشترک بين شيرازي و مسئولان پرسپوليس براي دريافت مطالبات سرخپوشان مي‌دهند. مساله‌اي که باعث خواهد شد با واريز هشت ميلياردي به حساب باشگاه نه تنها خطرات مربوط به حکم مهدي طارمي و جريمه مالي در نظر گرفته شده دور شود که اعتراض خاموش بازيکنان در مورد مطالبات‌شان نيز برطرف شود.
در نهايت وزارت ورزش تمام مسائل مربوط به ادامه همکاري علي اکبر طاهري و يا تصميم قطعي او براي پايان کار در مديريت اين باشگاه را سنجيده و تنها منتظر بازگشت او به تهران و برگزاري جلسه با اوست.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • مالکان جدید پرسپولیس و استقلال هم باید قوانین سقف بودجه را رعایت کنند
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها