Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه آخرین وضعیت شبکه برق مناطق زلزله زده استان را تشریح کرد.

علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت شبکه توزیع برق مناطق زلزله زده استان و اقدامات این شرکت در راستای بهبود وضعیت موجود گفت: زلزله شب گذشته موجب خاموشی های گسترده ای در سطح استان شد و  خوشبختانه اکثر خاموشی‌ها تا پایان شب در شهر کرمانشاه، شهرستان های شرقی اعم از صحنه، کنگاور و سنقر برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شهرستان ثلاث و شهر ازگله به دلیل تخریب‌های ساختمانی و مسدود شدن مسیرها، امداد رسانی و اصلاح و ترمیم شبکه های برق با کندی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه تلاش های نیروهای ما اوایل صبح امروز بخش تازه آباد ثلاث باباجانی، بخشی از شهر ازگله نیز برق دار شد. همچنین قسمت های حاشیه ای و روستایی شهرستان سرپلذهاب نیز برق دار شد.

وی تاکید کرد: دوستان ما در حال تلاش هستند که برق شهر سرپلذهاب نیز وصل شود.

مرادی مجد تصریح کرد با هماهنگی صورت گرفته حدود ۴۰ اکیپ از ظرفیت های داخلی، پیمانکاری و استان های هم جوار هماهنگ و اعزام شده اند و هم اکنون در محل حضور دارند.

وی افزود: تجهیزات، ماشین‌آلات و بالا بر و جرثقیل از داخل، شرکت های پیمانکاری و شهرستان‌های معین فراخوان شده اند و به شهرستان های زلزله زده به ویژه سرپل ذهاب اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: تلاش ها و پی گیری ها ادامه دارد و امیدواریم تا ساعتی دیگر برق سرپلذهاب نیز روشن شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی