Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:42:12 GMT

مقام انتظامی: 87 درصد سرقت ها در استان کردستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۵۲۳۳

مقام انتظامی: 87 درصد سرقت ها در استان کردستان کشف شد

سنندج - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: 87 درصد از سرقت های اتقاق افتاده در این استان در هفت ماهه گذشته با تلاش پلیس کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جعفر آژنگ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود مولفه های وقوع جرم از جمله بیکاری و آسیب های اجتماعی، توانستیم سرقت ها را در استان کردستان مهار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر تمرکز بر باندها و خرده فروش ها بوده است، افزود: در این مدت میزان کشفیات مواد مخدر در این استان 76 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ آزنگ تاکید کرد: در این مدت میزان کالاهای قاچاق کشف شده از نظر ریالی 13 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان افزایش 40 درصدی جرائم در فضای سایبری یادآور شد: پلیس فتای کردستان 90 درصد از جرائم رخ داده در این فضا را کشف کرده است و مابقی نیز مربوط به استان های دیگر بود که به آن استان ها ارجاع داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: روزانه 600 تماس عملیاتی با پلیس 110 استان کردستان صورت می گیرد و تماس های مردم با پلیس در هفت ماه گذشته 2 درصد افزایش داشت ضمن اینکه یک درصد هم تماس های عملیاتی افزایش پیدا کرده است.
سرهنگ آژنگ اضافه کرد: با وجود نامناسب بودن زیرساخت بسیاری از جاده های استان، میزان فوت ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری در این مدت 9 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به رخ دادن زلزله در استان کرمانشاه و وارد آمدن خسارت جانی و مالی گفت: نیروی انتظامی استان کردستان آمادگی لازم برای اعزام نیرو به این استان را دارد و منتظر درخواست استان کرمانشاه است.
سرهنگ آژنگ افزود: نیروی انتظامی کردستان با توجه به احساس شدن زلزله در این استان و خروج بسیاری از مردم از منازل خود تعداد زیادی از همکاران برای خدمات رسانی به مردم در ماموریت بودند.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6108/9102

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • پلیس مانع خودسوزی زن ۵۰ ساله شد
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش