Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:24:13 GMT

اما و اگرهاي ترکيب ايران مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۵۲۴۸

اما و اگرهاي ترکيب ايران مقابل ونزوئلا

خبرگزاري آريا - تيم ملي فوتبال ايران عصر امروز در ديداري تدارکاتي به مصاف ونزوئلا مي رود.
به گزارش "ورزش سه"، ملي پوشان کشورمان پس از پيروزي مقابل پاناما، در ديگر ديدار دوستانه خود امروز در ورزشگاه نايمخن هلند مقابل ونزوئلا قرار مي گيرند. ترکيب تيم ملي فوتبال ايران در اين بازي با ترديدهايي روبرو است و به طور واضح نمي توان پيش بيني کرد کارلوس کي روش از کدام بازيکنان استفاده مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سنگربان ايران چه کسي خواهد بود؟
در سه بازي تدارکاتي قبلي تيم ملي، کي روش فقط يک بار به بيرانوند استراحت داده و حامد لک تنها دروازه باني است که در اين بازه و در ديدار مقابل توگو، فرصت بازي پيدا کرد. البته ونزوئلا اگرچه از نظر رنکينگ فيفا تيم تراز اولي به شمار نمي آيد، ولي به هر حال تجربه بازي مقابل حريفان آمريکاي جنوبي مهم و ارزشمند تلقي مي شود و به همين خاطر ممکن است کي روش باز هم دروازه بان اصلي خود يعني بيرانوند را به زمين بفرستد. در غير اين صورت رشيد مظاهري شانس حضور در اين بازي را خواهد داشت و البته يک احتمال ضعيف اما هيجان انگيز هم وجود دارد و آن حضور امير عابدزاده براي اولين بار درون دروازه ي تيم ملي است.
اعتماد دوباره به چشمي يا بازگشت سيد جلال؟
در 3 ديدار قبلي، پورعلي گنجي و چشمي هرکدام 2بار به عنوان مدافعان مياني اصلي از سوي کي روش به ميدان رفتند. البته در مهمترين ديدار تدارکاتي ما که مقابل روسيه انجام داديم، سيدجلال حسيني در کنار پورعلي گنجي بازي را آغاز کرد. عملکرد نه چندان مطمئن روزبه چشمي در آخرين بازي مقابل پاناما شايد مسئله اي باشد که سرمربي پرتغالي تيم ملي را به فکر تغييري دوباره در قلب خط دفاع بياندازد. در هر حال تيم ما اکنون 3 دفاع مياني در اردو دارد و از بين سيدجلال حسيني، پورعلي گنجي و چشمي، 2 نفر در ترکيب امروز قرار خواهند گرفت.
وريا فيکس مي ماند؟
عادت هميشگي کي روش براي مدافع سابق پرسپوليس جواب عکس داد. رامين رضاييان تا زماني که در پرسپوليس بازي مي کرد، گزينه ي مورد اعتماد کي روش براي سمت راست خط دفاع تيم ملي بود؛ اما پس از اينکه مورد توجه مسئولان اوستنده بلژيک قرار گرفت و به جمع لژيونرهاي تيم ملي اضافه شد، به مرور جايگاه خود را از دست داد و نيمکت نشينِ وريا غفوري شد. وريا در سه بازي اخير تدارکاتي تيم ملي هم همواره فيکس بوده و جابجايي او با رضاييان در بازي امروز احتمال کمي دارد.
جدال سپاهاني هاي سابق و فعلي براي دفاع چپ
ميلاد محمدي، مدافع چپ تيم ملي که در باشگاه خود يعني احمد گروژني، روزهاي بسيار خوبي را سپري مي کرد با يک آسيب ديدگي از ناحيه دست مواجه شد و حالا روزهاي پاياني مصدوميت خود را طي مي کند و در حال آماده شدن براي بازگشت به ميادين است. در روزهايي که محمدي از تيم ملي دور بود، کي روش از احسان حاج صفي و سعيد آقايي براي جانشيني او استفاده کرد. حاج صفي در مقابل توگو و روسيه و آقايي برابر پاناما به ميدان رفتند. بايد ديد کدام يک از اين دو بازيکن براي بازي مقابل ونزوئلا در ترکيب جاي مي گيرند.
عزت اللهي، مرد مورد اعتماد کي روش
به طور قطع در بين بازيکنان فعلي تيم ملي يکي از مورد اعتمادترين نفرات براي کي روش، سعيد عزت اللهي است. بازيکن فعلي تيم آمکار که تجربه قابل قبولي در فوتبال روسيه به دست آورده، به جهت استيل بدني و قدرت سرزني بالايش همواره جايگاه ويژه اي در تيم کي روش داشته و در هر سه بازي اخير هم در ترکيب اصلي جاي داشته است. بدين ترتيب بعيد به نظر مي رسد که در مقابل ونزوئلا شاهد حضور او در ترکيب اصلي نباشيم.
ادامه چالش براي عبدالله زاده يا حضور ساير گزينه ها؟
در کنار سعيد عزت اللهي، سرمربي پرتغالي تيم ملي گزينه هاي مختلفي دارد. اميد ابراهيمي، احسان حاج صفي، علي کريمي، اکبر ايماني و احمد عبدالله زاده، نفراتي هستند که در اين پست مورد ارزيابي قرار گرفته اند. اما به نظر مي رسد هافبک جوان فولاد تا حدودي نظر کي روش را جلب کرده باشد. عبدالله زاده با عملکرد مناسبش در بازي مقابل توگو و پاناما گام مهمي در راستاي باقي ماندن در بين گزينه هاي اصلي کي روش برداشت. البته اميد ابراهيمي هم که در مقابل روسيه به ميدان رفت، ممکن است در اين بازي مورد استفاده قرار گيرد.
پلي ميکر؛ گزينه اي غير از دژاگه هست؟
در فهرست 26 نفره ي کي روش براي اردوي فعلي تيم ملي، هيچ پلي ميکري به جز اشکان دژاگه ديده نمي شود و احتمال اينکه امروز هم مثل بازي با پاناما شاهد حضور دژاگه در اين پست باشيم زياد است. البته ديگر بازيکني که ممکن است در اين قسمت از زمين از سوي کي روش امتحان شود، سامان قدوس است. قدوس که بهترين مهاجم ليگ سوئد شناخته شده، قابليت بازي در پست پلي ميکر را نيز دارد.
دردسر شيرين کي روش براي انتخاب وينگرها
سرمربي تيم ملي براي تشکيل خط حمله ي تيمش هميشه انتخاب هاي متنوعي داشته است. به خصوص در چند ماه اخير بازيکنان آماده اي چون جهانبخش، طارمي، اميري و همچنين ترابي، نشاط تيم ملي را در اين بخش از زمين دوچندان کرده اند. اخيرا هم کاوه رضايي و سامان قدوس به عنوان مهره هاي تهاجمي به جمع نفرات کي روش اضافه شده اند و دست او را بازتر از قبل کرده اند. قدوس با عملکرد بسيار خوبي که مقابل پاناما از خود نشان داد بازگشت به ترکيب را براي بازيکناني چون اميري و ترابي سخت تر کرد. جهانبخش هم که مقابل پاناما استراحت کرده بود، ممکن است به جاي مهدي طارمي در اين بازي به ميدان برود. در مجموع اين پست يکي از پيچيده ترين انتخاب هاي کي روش را در پي خواهد داشت.
نبرد ستاره ها در نوک حمله
در نوک پيکان حمله ي تيم ملي چند لژيونر حضور دارند. کريم انصاري فرد، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون گزينه هاي اصلي مرد پرتغالي براي اين پست به شمار مي آيند. انصاري فرد در بازي مقابل توگو و پاناما عملکرد مناسبي داشت و آزمون هم مقابل روسيه تک گل کشورمان را به ثمر رساند. بايد ديد از بين اين بازيکنان کدام يک انتخاب نهايي کي روش براي بازي امروز خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب محله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس امروز به مصاف آلومینیوم می رود.

ترکیب پرسپولیس برای این دیدار به این شرح است:

امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر

دیدار تیم های پرسپولیس و آلومینیوم از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می شود.

کد خبر 6089267

دیگر خبرها

  • ناپولی - آاس رم: ترکیب رسمی
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر