Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «محمود یاوری» عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: در حالی که ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال ایران خوب است، اما خط دفاعی نیاز به کار بیشتری دارد.

یاوری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال با پاناما که با پیروزی دو بر یک شاگردان «کارلوس کی روش» همراه بود، گفت: کار کی روش سخت است، زیرا تیم ملی فوتبال ایران دارای ساختار دفاعی خوب و منسجمی است اما کار در خط دفاع سخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انسجام خط هافبک و خط دفاعی تیم ملی در زمان های مختلف به ویژه در زمان حمله خوب است اما در زمان دفاع، خط دفاعی ایران با مشکل مواجه می شود؛ به عنوان نمونه در زمان خطای پنالتی بازیکنان ایران بر روی مهاجم پاناما که منجر به گل شد، دفاع چپ تیم ملی کجا بود؟
این مربی فوتبال با بیان اینکه ایران بهترین تیم آسیا و اولین تیمی است که از قاره کهن جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است، گفت: خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران می تواند یکی از جوان ترین تیم های جام جهانی 2018 روسیه باشد.
یاوری به انتخاب های سخت کی روش برای پست های مختلف تیم ملی اشاره کرد و افزود: «احسان حاج صفی» و «میلاد محمدی» مکمل یکدیگر بودند؛ «سعید آقایی» و «سامان قدوس» نیز در دیدار با پاناما خوب و با انگیزه بازی کردند و دیگر بازیکنان نیز در خدمت تیم بودند و وظایف خود را انجام می دادند.
عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مربی تیم پاناما در ابتدای دیدار تدارکاتی با ایران، بازیکنان اصلی اش را کنار گذاشته بود ولی وقتی دید ایران تیمی خوب و منظم است، ناچار شد بازیکنان اصلی خود را به میدان آورد ولی دیگر دیر شده بود و آنها بازی را واگذار کرده بودند.
وی افزود: ای کاش این دیدار که بار فنی بالایی داشت در ایران برگزار می شد و مربیان فوتبال کشور از نزدیک آن را تماشا می کردند.
یاوری با تمجید از اقدامات انجام شده کی روش خاطرنشان کرد: کی روش دیدی منسجم و جوان گرا دارد و این دید نیز باعث شده تا تیم ملی نتیجه بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران در ادامه روند آماده سازی خود، شامگاه پنجشنبه گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پاناما که یکی از نمایندگان کونکاکاف در جام جهانی 2018 خواهد بود، رفت و به پیروزی دو بر یک رسید.
ملی پوشان در ادامه اردوی تدارکاتی خود در اروپا قرار است روز 22 آبان ماه برابر ونزوئلا قرار بگیرند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**1368
خبرنگار: مهدی رهبر** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان و یازدهمین دوره استانی آن طی ۲ روز گذشته در منطقه جعفرآباد بیله‌سوار مغان با حضور عشایر غیور استان اردبیل، اقوام عشایر استان‌های مختلف و میهمانان خارجی برگزار شد.
وی افزود: آلاچیق عشایر استان اردبیل و مهارت ساخت آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و پیشنهاد ثبت جهانی این نماد عشایر استان را نیز به وزارت میراث فرهنگی ارائه کردیم تا از میراث گرانبهای عشایر استان پاسداری کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری صنایع دستی اردبیل گفت: لباس سنتی زنان عشایر استان اردبیل با عنوان "تومان کوینک" و مهارت دوخت آن نیز از دیگر آثار مربوط به جامعه عشایری استان است که در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.
محمدی ادیب تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون دشت مغان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان اردبیل به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی ارزش‌های زندگی عشایر برگزار شد.
وی افزود: گردشگری، صنایع دستی عشایر و حمایت از آنها در اولویت برنامه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل است و در این راستا اقدامات متنوعی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو