Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:11:48 GMT

طرح نظام جامع ارجاع، راهکاری برای مدیریت هزینه ها است

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۶۱۶۲

طرح نظام جامع ارجاع، راهکاری برای مدیریت هزینه ها است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح نظام جامع ارجاع، راهکاری برای مدیریت هزینه ها است و به دنبال اجرایی شدن آن در همه مراکز هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی درخشان به اقدامات متعدد حوزه درمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: اقدامات تامین اجتماعی که در این دولت و در چهارسال اخیر در سطح کشور به ویژه در حوزه درمان انجام شده و تجهیزاتی که اضافه شده با ١٢ سال قبل از آن برابری می کند و این یک موفقیت بزرگ در حوزه درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: احداث٧ بیمارستان، توسعه ساختار الکترونیکی، ارتقا سیستم اچ.آی.اس، حذف دفترچه از مراکز ملکی و راه اندازی ٢٦مرکز درمانی از جمله این اقدامات است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ساخت ٥بیمارستان دیگر در دست اقدام قرار است، از اجرای طرح نظام جامع ارجاع به عنوان یکی دیگر از طرح های در دست اقدام این سازمان یاد کرد.

وی افزود: اجرای این طرح مانع از هدررفت زمان، هزینه و انرژی می شود و در تلاش اتصال این طرح به همه مراکز و به ویژه مراکز فوق تخصصی هستیم.

 درخشان گفت: حوزه درمان تامین اجتماعی در سال های اخیر به توسعه و موفقیت های بسیاری دست یافته است.

وی یادآور شد، برای راه اندازی مراکز درمانی تامین اجتماعی در شهرهای فاقد مرکز به ویژه پاوه و جوانرود اعلام آمادگی می کنیم که نیازمند هماهنگی با مسوولان استانی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • برای آموزش و پرورشی که سرپا نیست
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳