Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین دورۀ جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی، از داریوش مهرجویی و برنامۀ «کتاب‌باز» سروش صحت، تقدیر خواهد کرد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ محسن حاجی زین‌العابدینی، دبیر چهارمین دورۀ جشنواره با اعلام این مطلب گفت: با تأسی به سلسله‌پژوهش‌هایی که پیرامون توجه به عنصر کتاب در فیلم‌های سینمایی جهان انجام شده و بررسی فیلم‌های ایرانی، به این نتیجه رسیدیم که تن‌ها کارگردان ایرانی که به‌طور مشخص و خاص، چند فیلم را با حضور پررنگ کتاب کارگردانی کرده است، داریوش مهرجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به‌طور مشخص، مسألۀ اصلی سه فیلم هامون، پری و نارنجی‌پوش، کتاب است؛ بنابراین تصمیم گرفته‌ایم در آیین پایانی جشنواره از داریوش مهرجویی تقدیر کنیم. ولی به دلیل اینکه این کارگردان مطرح سینمای کشور در تهران زندگی نمی‌کند، بخش تقدیر از او، به‌صورت ارتباط غیر حضوری برگزار خواهد شد و نماهنگی از آثار مرتبط با کتاب او به نمایش در خواهد آمد.

دبیر چهارمین دورۀ جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی دربارۀ برنامۀ «کتاب‌باز» نیز گفت: از یکی دو سال پیش برنامه‌ای با عنوان کتاب‌باز با اجرای امیرحسین صدیق از شبکۀ نسیم پخش می‌شود که شخصیت‌های مختلفی مهمان آن شده و دربارۀ کتاب گپ می‌زنند. در آیین پایانی جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی، از سروش صحت کارگردان این برنامه نیز تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد.

چهارمین دورۀ جشنوارۀ تقدیر از مروجان کتابخوانی، چهارشنبه ۲۴ آبان ماه، در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب به کار خود پایان خواهد داد.

اخبار مرتبط با رویدادهای ترویج کتابخوانی را در bookpromotion.ir دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به کمک این وزارتخانه برای رفع موانع اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان، گفت: ۳۹ شرکت دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف حضور داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»