Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور ده‌ها نفر از شخصیت‌های علمی و ادبی و همچنین مسئولین کمپین، همایش پایانی و قرائت بیانیه کمپین پنج شنبه هفته جاری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم آئین اختتامیه کمپین ثبت رسمی روز اقبال، روز دوستی ایران و پاکستان که با حمایت خبرگزاری تسنیم و ده‌ها رسانه و موسسه دیگر از مدتی پیش آغاز به کار کرده بود، در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسئولین این پویش، ده‌ها نفر از اساتید دانشگاه، صاحبنظران، شخصیت‌های ادبی و طلاب حوزه‌های دینی در این برنامه شرکت خواهند کرد.

گفتنی است این پویش با هدف ارج نهادن به مقام علمی و ادبی اقبال لاهوری شاعر ملی پاکستان و تقویت روابط فرهنگی دو کشور توسط کانال تلگرامی «پاکستان ایرانی‌ترین همسایه» و خبرگزاری تسنیم آغاز به کار کرده بود.

درخواست شرکت کنندگان در این پویش ثبت رسمی 18 آبان روز تولد اقبال لاهوری به عنوان روز دوستی دو ملت بزرگ ایران و پاکستان است.

اقبال لاهوری شاعر بلند آوازه پاکستانی مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده و ایشان در مقاطع مختلف افکار و نظریات و مجاهدت‌های اقبال را ستوده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اقبال را جزو متفکرین بزرگ قرن اخیر دانسته و در کنار سید جمال اسد آبادی او را ادامه دهنده راه انبیاء می‌دانند.

طبق اعلام مسئولین پویش«حسن رحیم پور ازغدی» سخنران همایش پایانی پویش روز اقبال روز دوستی ایران و پاکستان است .

ایران و پاکستان به لطف داشتن 904 کیلومتر مرز مشترک دارای اشتراکات فرهنگی و اعتقادی فراوانی هستند و بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر به این ظرفیت‌ها توجه شود بسیاری از نیازهای دو کشور برآورده خواهد شد.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت