Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه نیاز مناطق زلزله زده از لحاظ کادر درمانی رشته های تخصصی جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، طب اورژانس، متخصص بیهوشی و کادر پرستاری است، گفت: تیمی متشکل از ۴۹ نفراز کادر درمانی و خدمات بهداشتیِ دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان به کرمانشاه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهرخ یوسف زاده چابک درگفتگو با خبرنگارپرنیان گیل، با اشاره به  وقوع زلزله اخیر در کشور و ضمن عرض تسلیت به هموطنان حادثه دیده، اظهارکرد: تمامی بیمارستان های تابعه دانشگاه به منظور امدادرسانی به زلزله زدگان در آماده باش کامل هستند.

وی ازتشکیل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی گیلان، برای بررسی ابعاد حادثه و لزوم کمک به هموطنان در حوزه درمان خبر داد وعنوان کرد: این کمیته ساعت هفت صبح امروز، دوشنبه، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تشکیل شد.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه روسای بیمارستان ها ملزم به حفظ آمادگی کامل تمامی واحدهای درمانی و تشخیصی هستند، افزود: براساس هماهنگی های بعمل آمده در حال حاضر، نیاز مناطق زلزله زده از لحاظ کادر درمانی، رشته های تخصصی جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، ارتوپدی، طب اورژانس، متخصص بیهوشی و کادر پرستاری است.   یوسف زاده با بیان اینکه تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ظهر امروز به استان کرمانشاه اعزام شد،گفت: این تیم متشکل از یک نفر متخصص جراحی مغز و اعصاب، یک نفر متخصص بیهوشی، یک نفر کارشناس بهداشت محیط، ۲۷ نفر پرستار و کمک بهیار، ۲ نفر متخصص ارتوپدی و ۱۴ نفر تکنسین فوریت های پزشکی به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به استان کرمانشاه شدند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند