Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز امور مشاوران و وکلای قوه قضاییه در پیامی وقوع زلزله در استان کرمانشاه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس مرکز امور مشاوران و وکلای قوه قضاییه در پیامی وقوع زلزله در استان کرمانشاه که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور که موجب جان باختن و مصدومیت تعداد کثیری از هم‌وطنان و بروز خسارت به مناطق و روستا‌ها شد موجب تأسف و تأثر گردید.

امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های امدادی، خدمات رسانی به افرادی که با مشکل مواجه شده‌اند و نیاز به کمک دارند به بهترین شکل ممکن انجام و مشکلات مردم حادثه دیده برطرف شود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضاییه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان، سلامتی و شفای مصدومان را از درگاه خداوند مسئلت دارم.

عبدالرضا مومنی، رئیس مرکز اموروکلا و کارشناسان قوه قضاییه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، فاطمه زارع اظهار داشت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و قراراست با حفر چاه های متعدد و سایر راهکارها رفع گردد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و‌ برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماندهای مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

 

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • احتمال وقوع سیلاب در غرب و برخی نقاط مرکزی استان کرمان
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان