Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@03:29:20 GMT

برقراری امنیت و آرامش در مناطق زلزله زده کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۱۶۸

برقراری امنیت و آرامش در مناطق زلزله زده کرمانشاه

فرمانده نیروی انتظامی از برقرار امنیت کامل در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: امیدواریم تا فردا نظم و آرامش کامل در مناطق زلزله زده برقرار شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در مورد آخرین وضعیت راه‌های منتهی به مناطق زلزله زده کرمانشاه و وضعیت امنیت این مناطق اظهار کرد: دقایقی پس از بروز حادثه زلزله همکاران ما از جمله گردان‌های یگان ویژه به مناطق زلزله زده اعزام شدند و گروه‌های دیگری نیز به این منطقه منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده نیز نیروهای پلیس راه مستقر شدند که وظیفه روان سازی ترافیک و جاده را بر عهده دارند.

اشتری ادامه داد: در این راستا از ظرفیت نیروی انتظامی، مراکز درمانی و بهداشتی استفاده خواهیم کرد همچنین به همه مراکز درمانی و بیمارستانی و بهداری ناجا ابلاغ شده که بلافاصله مصدومان حادثه را پذیرش کنند، همچنین از همه ظرفیت‌ بالگردهای هواناجا و پرنده‌های دارای قابلیت جابه جایی مصدومان نیز در این زمینه استفاده می‌شود.

اشتری یادآور شد: امیدواریم تا روز آینده نظم خاصی در منطقه برقرار شود و مردم غیر از مصیبت از دست دادن عزیزانشان نگرانی دیگری از بابت امنیت نداشته باشند.

وی ادامه داد: همکاران ما در همه مناطق مستقر شده‌اند؛ همچنین صبح امروز در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده شاهد ترافیک سنگینی بودیم که با افزایش همکاران پلیس راه ترافیک کاهش یافته و هم اکنون وضعیت تردد در مسیرها روان گزارش شده است.

اشتری از هموطنان در خواست کرد در صورتی که کار ضروری و خاصی ندارند از سفر و حضور در این جاده‌ها خودداری کنند و با موکول کردن سفر خود به روزهای آینده اجازه دهند مسیرها برای تردد نیروهای انتظامی و امدادی آزاد باشد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟