Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "سعید منتظرالمهدی " با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه، اظهارداشت: من به نمایندگی از سازمان نیروی انتظامی ضمن ابراز تأثر و همدردی با حادثه دیدگان زلزله اخیر از آمادگی کامل پلیس برای ارائه هر گونه خدمات امنیتی، انتظامی و ترافیکی به هم میهنان عزیزمان خبر می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همان ساعات اولیه پس از وقوع حادثه دردناک زلزله، عوامل انتظامی استان بلافاصله در محل حاضر شدند و با بسیج تمامی امکانات  به یاری هموطنان عزیزمان شتافتند.

سخنگوی نیروی انتظامی تأکید کرد: همزمان در معاونت عملیات نیروی انتظامی، ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر اندیشیده شده و با تدبیر و دستور فرمانده نیروی انتظامی، 2 گردان نیرو از تیم های پلیس های تخصصی و همچنین چند فروند بالگرد به همراه تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

معاون اجتماعی ناجا افزود: همکاران من تا آخرین لحظه در کنار عزیزان خواهند بود و ازهیچ گونه مساعدتی دریغ نمی ورزند و درحال حاضر اوضاع تحت کنترل است و با حضور گسترده سازمان ها و نهادهای دلسوز عملیات جستجو و امدادرسانی در حال انجام است.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: طرح های ترافیکی و آمد و شد توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده های مورد نظر در حال اجرا می باشد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی