Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:04:08 GMT

تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۹۹۶۰۷

تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب

تصویری از شکاف برداشتن زمین بعد از زلزله شب گذشته سر پل ذهاب را مشاهده می کنید.

سرویس عکس و فیلم فردا: تصویری از شکاف برداشتن زمین بعد از زلزله شب گذشته سر پل ذهاب را مشاهده می کنید.

 

کلمات کلیدی: زلزله ، زلزله کرمانشاه ، سر پل ذهاب ، شکاف زمین ، عکس اخبار مرتبط تصویری تلخ از زلزله سرپل ذهاب عکس: ناپدید شدن یک طبقه از ساختمان مسکن مهر! پیشنهاد ویژه پیشنهاد ویژه ۷ هشدار عجیب در بدن که می‌گوید شما نیاز به خواب بیشتری دارید هزينه‌ تعمیرات خانه با چه کسی است؟ مستاجر یا صاحبخانه؟ ۵ گیاه مخصوص اتاق خواب برای تجربه یک خواب عمیق بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ طلاق‌تان را ۲۴ساعته می‌گیریم، مهر طلاق هم پاک می‌کنیم! ۷ نکته طلایی درباره خرید و تعویض لنت‌ ترمز ماشین گزارش خطا نظر شما نام: ایمیل: * نظر: پربازدید ها ۶ آذر امسال تعطیل رسمی است؟ آخرین وضعیت خسارات زلزله امشب زیارت و اعمال شب و روز اربعین حسینی زلزله ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۵ ریشتری ازگله کرمانشاه را لرزاند وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند پربحث ترین وقتی یک دهه هفتادی با پوشیه جلب توجه می‌کند (۶۹نظر) ظریف اگر دین داشت برجام را امضا نمی‌کرد!! (۴۷نظر) بهترین و بدترین شغل در کشور ما چیست؟ (۳۹نظر) برای رفع خطر جنگ باید تسلیم شویم (۳۱نظر) آیا واقعا بادمجان به ولایت خدا اعتراف کرده است؟! (۲۴نظر) آخرین اخبار تصویری از شکاف زمین بعد از زلزله دیشب سر پل ذهاب فیلم: تخریب عظیم خانه های مسکن مهر در زلزله کرمانشاه! فیلم: ازدواج محرمانه امام زمان با یک دختر تهرانی عکس: ناخن بلند؛ سندی برای زندانی بودن سعد حریری عکس: اعتراضی متفاوت به کمبودها در کمک به زلزله‌زدگان دست دادن عجیب ترامپ با رئیس جمهور فلیپین +عکس تصویری تلخ از زلزله سرپل ذهاب دردناک‌ترین عکس از زلزله کرمانشاه تصاویر: خسارات مسکن مهر سرپل ذهاب از نزدیک عکس: ناپدید شدن یک طبقه از ساختمان مسکن مهر! پوستر شهادت پدر موشکی ایران جشنی که ناتمام ماند! +عکس تصاویر: تفریحگاه پادشاهان قاجار در دامغان عکس: تسلیت بازیگر ترکیه‌ای به حادثه دیدگان زلزله دیشب فیلم: حرف‌های مجری معروف درمورد کیفیت برنامه‌های تلویزیونی پیوندها آرشیو درباره ما خانه سیاست اقتصاد فرهنگ ورزش جامعه عکس و فیلم بین‌الملل سبک زندگی حسینیه کلیه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: بر اساس برش استانی، سهمیه آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد و در بخش شهری تعداد ۸۹ هزار واحد بود که ۳۹ هزار واحد تعریف و ۳۷ هزار واحد قرارداد بسته شده و ۲۶ هزار واحد تحویل نیز داده شده است.

مالک رحمتی، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی که با حضور وزیر راه برگزار شد، گفت: ۳۵ درصد از سهمیه استان در طرح نهضت ملی مسکن عملیاتی شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان مدتی کاهش یافته بود که با دستور وزیر محترم شاهد رشد این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش خودمالکی شهری تعداد ۴۰ هزار واحد سهمیه داریم که همگی به بانک معرفی شده‌است، گفت: ۱۰ هزار واحد تا به امروز عملیاتی شده است. 

رحمتی ادامه داد: در خودمالکی روستایی نیز سهمیه ۴۸ هزار واحدی داشتیم که ۲۳ هزار واحد به بانک معرفی و ۱۴ هزار واحد نیز عملیاتی شده است.

رحمتی با بیان اینکه تعداد ۲۹ هزار واحد در طرح بازآفرینی شهری داریم که ۱۶ هزار واحد پروانه گرفته‌اند، اظهار کرد: ۷۵۰ هکتار زمین روستایی برای این طرح به تازگی تأمین شده و ۱۵ الی ۱۰ هزار واحد نیز در این زمین ساخته خواهد شد.

وی به تأمین زمین ۵۰۰ هکتاری در روستای شادآباد مشایخ تبریز اشاره کرد و گفت: در مجموع نزدیک به هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای واحدهای نهصت ملی مسکن تأمین می‌شود که در این صورت می‌توانیم در دو سال پیش رو شاهد رشد اجرای این طرح در استان باشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • فیلم| دریبل دیدنی «امباپه» در بازی دیشب مقابل لوریان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند