Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد مختاری در خطبه های این هفته نماز جمعه بیرجند افزود: پیاده روی اربعین پیام تبشیری برای دوستان و انزاری برای دشمنان دارد بویژه این شور و شعور ده ها میلیونی به امام زمان (عج) بشارت می دهد که شیعه بیدار، هوشیار و آماده است.
وی ادامه داد: ما از تاریخ به خوبی درس گرفتیم و گذشت آن زمانی که توابین در خانه ها نشستند و دشمنان مسلم را شهید کردند و بعد امام حسین(ع) به مسلخ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت بیرجند افزود: امروز قبل از ظهور امام زمان (عج) ده ها میلیون شیعه پا در رکاب با شور و شعور، مسلم زمان خود یعنی رهبر معظم انقلاب را یاری و زمینه های ظهور امام زمان (عج) را فراهم خواهند کرد.
حجت الاسلام مختاری یادآور شد: امروز اگر امام زمان(عج) ظهور کنند دیگر مجبور نیستید مانند عموی خود امام مجتبی(ع) تن به صلح مظلومانه دهند و یا مانند جد خود سید الشهدا(ع) در کربلا مظلومانه شهید شوند زیرا امروز شیعه زنده است و پوزه استکبار و داعش را در جای جای جهان به خاک مالیده است.
وی در خطاب به امام عصر(عج)، گفت: ما تلاش می کنیم با برپایی مجالس محرم و صفر، منتظران صالحی باشیم و دشمنان شما را رسوا و خادم الحرمین ها را برای جهان اسلام معرفی کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز مدعیان حقوق بشر خود را رسوا می کنند، ادامه داد: باید تلاش کنیم استکبار جهانی، صهیونیسم بین الملل، تکفیری ها و وهابیت را در جهان اسلام منزوی و به زباله دان تاریخ بیندازیم.
خطیب جمعه بیرجند در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به مساله برجام گفت: همچنان که از قبل پیش بینی می شد آمریکا بنای خروج از برجام را ندارد بلکه به دنبال چانه زنی و رسیدن به اهداف شوم خود است اما امروز با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلی ملت و دولت، دشمنان را به عقب رانده ایم.
به گفته حجت الاسلام مختاری، باید هوشیار باشیم و بدانیم که در برابر استکبار سه گزینه داریم، باید با استفاده از تجربیات، عقل و علم و روایات گزینه برتر مورد نظر رهبری را برگزینیم.
امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: گزینه اول در مقابل استکبار تسلیم ذلت است تا از طریق مذاکره ما را قدم به قدم به عقب نشینی وادار کنند و گزینه دوم جنگ است که استکبار به خوبی می داند جرات آغاز جنگ علیه این ملت رشید را ندارد و به مصلحت خود نمی داند و ما هم جنگ طلب نیستیم.
حجت الاسلام مختاری، گزینه سوم در مقابل استکبار را مقاومت و مستحکم کردن بنیه های فرهنگی و اقتصادی کشور ذکر کرد و افزود: ما فرهنگ ناب اسلامی را داریم که اگر به خوبی برای مردم تبیین شود، این فرهنگ قابلیت آن را دارد که ملت ما را به عنوان کشوری مقتدر و مستقل در برابر ابرقدرت ها نمایان کند.
وی با تاکید بر اینکه باید در برابر خوی استکبار مقاومت کنیم و این تنها راه استقلال و نجات کشور است، یادآور شد: تقویت بنیه های فرهنگی و اقتصادی کشور یک ضرورت است که باید آن توجه شود.
وی اظهار کرد: مذاکره را یک بار تجربه کریم و کافی است و نباید بار دیگر فریب شیطنت های اروپایی ها را بخوریم و برجام های دیگری را امضا کنیم و نیز دولت هم با مواضع اخیر خود نشان داده که اجازه نخواهد داد دشمن در برنامه های موشکی و بخش های دیگر کشورمان دخالت کند زیرا ایران کشوری مستقل است.
وی گفت: اگر برجام را رهبر معظم انقلاب اجازه دادند برای اتمام حجت بود لذا مردم و مسئولان باید هوشیار باشند و قطعا با اتحاد و انسجام و اطاعت از رهبری تمام دغدغه ها را پشت سر خواهیم گذاشت.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
6054* خبرنگار و انتشار - مریم پنجابی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • حمله روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است