Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام ارزیابی اولیه تیم های امداد و نجات در سطح ۹۹ درصد روستاهای زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سلیمی در سخنانی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات در سطح مناطق زلزله زده کرمانشاه تقریبا به پایان رسیده است، اظهار داشت: ارزیابی های اولیه تیم های امدادی در سطح ۹۹ درصد روستاهای زلزله زده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ۱۰ بالگرد اکثر مصدومان زلزله را به بیمارستان های مجهز منتقل کرده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه در آخرین مرحله پرواز بالگرد امدادی نیز تعداد مصدومان کم و در حد ۵ تا ۶ نفر بود، افزود: امیدواریم که بتوانیم امشب پایان عملیات امداد و نجات را اعلام کنیم.

سلیمی با اشاره به اینکه آواربرداری تجهیزات سنگین تری نیاز دارد و از فردا صبح بنیاد مسکن برای آواربرداری اقدام می کند، اظهار داشت: نیروهای ما ۵۰۱ روستا را ارزیابی کرده اند و از صبح امروز نیز با بالگرد روستاها را تحت نظر دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به‌دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات‌های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های انجام شده از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

وی اظهار کرد: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، فقط مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز کرده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرایم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

کد خبر 6094510 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند