Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:53:28 GMT

استقلال از شکست برابر منتخب کیش گریخت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۰۸۵۴

استقلال از شکست برابر منتخب کیش گریخت

کیش- ایرنا- تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب و در جریان یک دیدار تدارکاتی، با گل دقایق پایانی «عظیم گوک» از شکست برابر منتخب کیش گریخت.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار که در زمین شماره یک مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، تیم استقلال به لطف گلزنی گوک در دقیقه 3+90 به نتیجه تساوی یک بر یک برابر منتخب کیش دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مهدی مناری زاده» در دقیقه 77 با ضربه سر برای تیم منتخب کیش گلزنی کرد و گوک در دقیقه 3+90 برای استقلال گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
این در حالی است که «سجاد شهباززاده» در دقیقه 12 پنالتی که به سود تیمش گرفته شده بود را به هدر داد.
«وینفرد شفر» سرمربی تیم استقلال تهران در این دیدار از ترکیب مهدی رحمتی، عظیم گوک، پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، یعقوب کریمی، امید نورافکن، محمدجواد محمدی، بهنام برزای و سجاد شهباززاده استفاده کرد.
این بازی در چهارمین روز برگزاری اردوی تیم استقلال درجزیره کیش انجام شد و سه هزار هوادار از نزدیک آن را تماشا کردند.
«روح الله باقری» دروازه بان تیم منتخب کیش علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی در نیمه نخست، موقعیت های مناسبی که بازیکنان استقلال برای گلزنی ایجاد کردند را از آنان گرفت و مانع از گلزنی آنان در این بازی شد.
مهدی قاعدی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری و حسن بیت سعید از ابتدای نیمه دوم برای تیم استقلال به میدان رفته و برای این تیم بازی کردند.
شفر پیش از این دیدار هدف از اردوی کیش را هماهنگی بیشتر بازیکنان و سنجش بازیکنانی همانند برزای عنوان کرده بود.
ورزشی.**9144 ** 6993**1368
خبرنگار:اکبر بهاروند** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد +ویدئو
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!