Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-08@12:11:42 GMT

سرقت مسلحانه در تهران/ سارقان را شناسایی کنید

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۰۹۱۸

سرقت مسلحانه در تهران/ سارقان را شناسایی کنید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، روز بیستم شهریور امسال ۲ جوان با تهدید اسلحه نسبت به سرقت بیش از ۷۰ میلیون تومان پول و طلا از ساکنان یک مجتمع مسکون در خیابان محمدعلی جناح تهران اقدام کرده و پس از محبوس کردن ساکنان از محل متواری شدند.  
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، یکی از شکات که سارقان با ورود به خانه اش اقدام به حبس کردن او و دختر شش ساله اش کرده بودند، به کارآگاهان گفت: زنگ واحد مسکونی زده شد و دختر ۶ ساله ام در را باز کرد که ناگهان دو نفر با اسلحه وارد و سپس اقدام به ضرب و شتم من کردند و سپس تمام طلاها و وجوهات نقد موجود در خانه را سرقت کرده و متواری شدند.

کارآگاهان تصاویر دوربین های مجتمع مسکونی مورد بازبینی قرار دادند و با راهنمایی شکات پرونده، تصاویر ۲ سارق مسلح شناسایی شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: به منظور شناسایی و دستگیری این دو سارق مسلح، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر این دو متهم از سوی بازپرس صادر شد و در این رابطه از شهروندانی که هرگونه اطلاعاتی در خصوص هویت، محل سکونت و تردد این افراد دارند درخواست می شود تا از طریق شماره تماس های ۵۱۰۵۵۵۰۱ و ۵۵۳۸۱۰۳۶ مراتب را در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  سردار علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد اخذ ویزای کشور‌های اروپایی موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.


این مقام انتظامی افزود: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت یک مرد جوان اهل کشور افغانستان با چرب زبانی و ادعای نفوذ در سفارتخانه‌ها از شهروندان در تهران، مشهد و کرج مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پول دریافت کرده است.

­

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پی بردند که وی قصد دارد با جعل مدارک بیشتر مبالغ دیگری از شهروندان دریافت کند.


این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه موردنظر در منطقه پاسداران شدند و متهم اصلی پرونده را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.


سردار گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اخذ ویزای کشور‌های اروپایی و آسیایی اعتراف کرد و همچنین شاکیان پرونده در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • عامل قتل در بوستان ولایت بازداشت شد
  • قاتل در دام پلیس یزد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان