Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در ارتباط با تعداد ویزا صادر شده در اصفهان گفت: در اربعین امسال بیش ازو۷۰ هزار ویزا از طریق دفتر کنسولگری عراق در اصفهان صادر شد.

غلامحسین زاهدی مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به تعداد ویزای صادر شده در اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: بیش از ۷۰ هزار ویزا برای شرکت در راهپیمایی اربعین از طریق دفتر کنسولگری عراق در اصفهان برای زائران استان اصفهان و نیز استان چهارمحال و بختیاری صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ارتباط با تعداد زائران اصفهانی ادامه داد: از این میزان نزدیک به ۶۱ هزار ویزا برای زائران استان اصفهان و بقیه برای زائران استان چهارمحال و بختیاری صادر شد.

 

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به این آمار یادآور شد: این آمار مربوط به افرادی است که در سامانه سماح ثبت نام کردند و در خصوص کسانی که در این سامانه ثبت نام نکردند اطلاعاتی در دست نیست.

 

وی از کاهش زائران نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد ویزا صادر شده در سال گذشته بیش از ۸۰ هزار ویزا بود و این آمار نسبت به امسال چیزی حدود ۱۵ درصد کاهش داشته.

 

زاهدی با بیان اینکه کار صدور ویزا تا روز ۱۶ آبان ماه ادامه داشت افزود: صدور ویزا تا روز ۱۶ آبان ادامه داشت و آمار ارائه شده تا همین روز است.

 

وی بیشترین ویزا را مربوط به شهر اصفهان دانست و ادامه داد: از تعداد ویزا صادر شده برای استان اصفهان، بیشترین ویزا برای شهر اصفهان و پس از آن شهرستان نجف‌آباد صادر شد.

پایان پیام/123

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نخستین نشست ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی گفت: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.
اسماعیل ویسی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیرو‌های خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.
نشست‌های ستاد رابعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با فواصل زمانی هر ۲ هفته یکبار، نیاز‌ها و پیشنهادات خود را برای خدمات رسانی به زائران مورد بررسی قرار می‌دهد و از سوی دبیرخانه اربعین حسینی جمع‌بندی و به معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است گفت: نیاز‌های دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تامین خواهد شد.
در ادامه، اعضای حاضر در این نشست برنامه‌های خود را برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سال‌جاری تشریح کردند و همچنین به بیان نیاز‌ها و چالش‌های احتمالی پیش رو پرداختند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

دیگر خبرها

  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی