Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@02:46:33 GMT

آغاز فعالیت خودروهای گشت خدمات اجتماعی در کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۰۱۵۲۸

آغاز فعالیت خودروهای گشت خدمات اجتماعی در کرج

به گزارش ایرنا، سید علی اکبر میروکیلی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به گشت زنی خودروهای خدمات اجتماعی در شهر کرج، اظهار داشت: به همت مدیریت شهری و با تاکید و پیگیری های شهردار، فعالیت 3 دستگاه خودروی گشت فوریت های خدمات اجتماعی در سطح شهر کرج آغاز شده است.
وی افزود: این خودروها با هدف امنیت بیشتر شهروندان و ایجاد فضای عاری از آسیب های اجتماعی از این پس در سطح شهر کرج تردد می کنند و به صورت فعال ضمن بررسی آسیب‌ها و معضلات، اقدامات مورد نیاز را نیز به کار خواهند بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اظهار امیدواری از اهتمام ویژه مدیریت شهری به معضلات اجتماعی، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با تدبیر شهردار محترم و حمایت های شورای اسلامی شهر اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های اجتماعی آغاز کرده که این امیدواری ایجاد شده با آگاهی بخشی و ساماندهی های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک علاوه بر کاهش پیدا کردن معضلات و مشکلات اجتماعی شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان باشیم.
معاون شهردار با اشاره به رویکرد متفاوت مدیریت شهری در توجه به سلامت اجتماعی و اجرای مناسب برنامه های فرهنگی اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: گشت فوریت های خدمات اجتماعی در بخش های گوناگون مانند کودکان کار، معتادان متهاجر، زنان بد سرپرست و بی سر پرست، متکدیان و جمع آوری بی خانمان های سطح شهر و ارجاع آنها به مراکز حمایتی ایجاد شده که امیدواریم بتوانیم اتفاقات قابل قبولی را برای ارتقای امنیت شهروندان ارائه دهیم.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به فعالیت دو هفته ای خودروهای خدمات اجتماعی، یادآور شد: بعد از گذشت دو هفته و با بررسی و جمع بندی نتایج به دست آمده، برنامه اصلی مدیریت شهری برای برخورد با متکدیان و زدودن زشتی های سطح شهر با قدرت بیشتری آغاز خواهد شد.
1535/6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ منصور شیشه فروش گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا آخر شب بارشهای رگباری و تندباد در شهرستان های نایین ، اردستان ، خوروبیابانک ، ورزنه ، نطنز ، شهرضا ، دهاقان ، سمیرم ، بخش انارک ، بخش مهاباد وچوپانان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به بارشهای چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پلها و مستعدد بودن شرایط سیلابهای محلی در مناطق فوق. مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب.طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وامادگی اداره راهداری .شهرداریها .پلیس راه. جمعیت هلال احمر .شرکتهای ازادراهی.شرکتهای امداد خودرو. اورژانس.شرکتهای گاز .اب.برق.اب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری ، خود داری از انجام سفرهای غیر ضروری در این جاده ها ، از صعود به ارتفاعات پر هیز کنند.


وی گفت: رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها ، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های اب و گاز در برابر سیل . تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ، عدم استقرار .توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی.پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها.تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل از دیگر اقدامات است.

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز